Hírek
Hírek
A MiniCRM-mel való integráció kibővítette a KOMPaaS.tech CPaaS képességeit
Budapest, 2025. május 28. A KOMPaaS.tech telekommunikációs szolgáltató és szoftvermegoldásokat fejlesztő vállalat direkt integrációt hajtott végre a MiniCRM felhőalapú CRM rendszerrel, több mint 800 B2B ügyfél számára kínálva új digitalizációs lehetőségeket az üzleti folyamatok javítására Ausztriában, Magyarországon, Németországban, Franciaországban és Szlovákiában.
BővebbenA KOMPaaS.tech új MI-hangokat vezetett be a telekommunikációs CPaaS platformon
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő kibővítette távközlési platformjának funkcionalitását új MI által vezérelt hangok hozzáadásával virtuális alközpontokhoz, automatizált hívásokhoz és más termékekhez.
BővebbenA KOMPaaS.tech meghívja Önt, hogy látogassa meg standunkat a 2025. évi Magyar Marketing Fesztiválon Budapesten!
Kezdje az üzleti évet kis- és középvállalkozások vezetőivel, marketingesekkel és vállalkozókkal!
BővebbenBoldog új évet 2025-ben!
Kedves partnerünk!
Megvonva a 2024-es év eredményeit, őszinte köszönetünket fejezzük ki bizalmukért és együttműködésükért.
A KOMPaaS.tech integrálta a WebPhone-t a távközlési platformjába
A KOMPaaS.tech, mint telekommunikációs szolgáltató és szoftverfejlesztő, bemutatja saját fejlesztésű, KOMPaaS WebPhone nevű szoftveres telefonját. Ez a megoldás lehetővé teszi vállalati ügyfelek számára, hogy egyetlen kattintással SIP-hívásokat kezdeményezzenek, kézi számtárcsázás nélkül.
BővebbenA KOMPaaS.tech belép Kazahsztán és Üzbegisztán piacára
A KOMPaaS.tech, mely egy távközlési szolgáltató és szoftvermegoldások fejlesztője, amely 2014 óta nyújt telefonos és felhőalapú szolgáltatásokat az üzleti folyamatok automatizálásához európai vállalatok számára, ezúton bejelenti belépését a kazah és üzbég piacra.
BővebbenA KOMPaaS.tech három új Virtuális alközponti tarifát vezetett be
A távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő KOMPaaS.tech három díjcsomagot kínál a VPBX-hez: Partner, Pay as you go és All inclusive.
BővebbenA KOMPaaS.tech bevétele 2023-ban 19%-kal nőtt
Az Ausztriában, Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Franciaországban telefonos szolgáltatásokat és üzleti folyamatok automatizálásához intelligens termékeket kínáló KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató összegzi az év eredményeit. A KOMPaaS.tech összes bevételének növekedése 19%-ot, az ügyfelek gyarapodásában + 22%-ot tesz ki.
BővebbenA KOMPaaS.tech kiterjeszti telefon- és CPaaS szolgáltatásait Franciaországra
A KOMPaaS.tech Magyarország, Ausztria, Szlovákia és Németország területén elismert telefonszolgáltató, örömmel jelenti be telefon- és CPaaS (Communications Platform as a Service) szolgáltatásainak elindítását Franciaországban. Ez a bővítés a cég stratégiai megközelítésének kulcsfontosságú lépése, amely világszerte elérhető, élvonalbeli kommunikációs eszközök és szolgáltatások nyújtására összpontosít.
BővebbenBoldog karácsonyt és új évet!
Tisztelt Partnerünk! Az év vége közeledtével szeretnénk kifejezni hálánkat a sikeres együttműködésért, amit 2023-ban tapasztalhattunk. Köszönjük, hogy részei voltak sikerünknek és fejlődésünknek.
BővebbenAz új Virtuális alközpont szolgáltatás, a "Hívások címkézése" segít a kérések osztályozásában
A KOMPaaS.tech vállalat ügyfelei számára elérhető egy új, ingyenes funkció a Virtuális alközpontban, a "Hívások címkézése", mely lehetővé teszi, hogy a beszélgetés befejezésekor címkét rendeljenek a híváshoz az operátor hangutasítása alapján.
BővebbenKOMPaaS.tech 2022-ben 22%-os bevételnövekedést ért el
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2022-ben 22%-os bevételnövekedést ért el, valamint 12 %-kal bővítette B2B előfizetői bázisát.
BővebbenA KOMPaaS.tech egyesíti a különböző kommunikációs csatornákat egyetlen, úgynevezett Multichat online platformon
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás új szolgáltatást vezet be az üzleti ügyfelek számára, az omnichannel Multichat platformot, amely egyaránt lehetővé teszi a hatékony ügyfélkommunikációt a weboldalon, a közösségi hálón, az üzenetküldőkön, valamint a chatbotokon keresztül.
BővebbenKOMPaaS.tech telefonszámán hívva már tesztelhető a ChatGPT
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás összekapcsolta telefonszolgáltatását a ChatGPT-vel, így minden érdeklődő felhasználó számára lehetőséget biztosít arra, hogy ne csak chaten, hanem telefonon is kommunikáljon és tesztelje az intelligens botot.
BővebbenA KOMPaaS.tech új Virtuális alközponti funkciója: az "Élő szöveg hanghívásból"
A KOMPaaS.tech szoftvertermékeket fejlesztő távközlési szolgáltató üzleti ügyfelei idén február 1-től hozzáférhetnek a Virtuális alközpont új funkciójához, az "Élő szöveg hanghívásból", amely lehetővé teszi a beszéd szöveggé alakítását.
BővebbenA KOMPaaS kedvezményekkel várja a X. Magyar Marketing Fesztivál látogatóit
Január 19-én Magyarország legnagyobb üzleti fesztiváljára kerül sor Budapesten, ahol a kiállításon több mint 50 szolgáltató, termékgyártó, valamint a kis- és középvállalkozások számára készült innovatív megoldások standja mutatkozik be.
BővebbenA felhasználó hitelesítésének új módja a "Megerősítő hívás"
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő cég új szolgáltatás bevezetését jelenti be: a "Megerősítő hívást", amely iránt az e-kereskedelmi szegmenshez tartozó vállalatok körében a legnagyobb a kereslet.
BővebbenA KOMPaaS megoldást kínál a hagyományos és a virtuális telefon-alközpont összekapcsolására
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftvertermékeket fejlesztő vállalat új szolgáltatás bevezetését jelenti be. Mostantól a felhasználók a KOMPaaS virtuális alközpontot és bármely, harmadik fél által gyártott (analóg, hibrid vagy virtuális) alközpontot egyetlen PBX-alközponttá kombinálhatják össze, közös számozási tervvel és a belső előfizetői számok segítségével összerendezve.
BővebbenMűszaki karbantartás
Tisztelt Ügyfelünk,
Tájékoztatjuk, hogy augusztus 1-jén műszaki karbantartást hajtjuk végre, így a KOMPaaS Portálhoz augusztus 2-án tud hozzáférni.
Az MCNtelecom cégcsoport brandet vált
Az MCNtelecom egy átfogó márkaváltást jelent be, amely magában foglalja a cég nevének, vizuális arculatának, logójának, domainjének és weboldala nevének a megváltoztatását. A cég új márkaneve - KOMPaaS.
BővebbenAz KOMPaaS új, felhő alapú hitelesítési szolgáltatással egészítette ki távközlési platformját
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő cég számos módot kínál üzleti ügyfeleknek a felhasználói adatok ellenőrzésére: Flash Call, Password Call, Password SMS.
BővebbenKOMPaaS eredmények 2021: Az ügyfelek száma 23%-kal nőtt
Az KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás négy Európai országban: Magyarországon, Szlovákiában, Ausztriában és Németországban 23%-os előfizetői növekedést mutat és egyes szolgáltatások bevétele 35%-kal nőtt.
BővebbenÜnnepi nyitvartás
Tisztelt Partnerünk! Kellemes újévi ünnepeket kívánunk!
BővebbenTájékoztatás
2021 Október 4-én több nagy szolgáltatónál teljes vagy részleges leállás volt tapasztalható, mely európai központi gerinchálózati probléma miatt keletkezett, e miatt sajnos az KOMPaaS servereit is érintette a globális szintű hálózati leállások sorozata.
BővebbenSúgó az értékesítési részleg megerősítésére
Július 1-től új virtuális alközponti funkciót vezettünk be - a Súgót! Mostantól a call-center vagy az értékesítési részleg tapasztaltabb munkatársa bármikor egy rövid szám tárcsázásával bekapcsolódhat a kevésbé tapasztalt munkatárs telefonbeszélgetésébe. A súgó a párhuzamos vonalon belehallgatva a beszélgetésbe tudja instruálni az újoncot, anélkül, hogy az ügyfél tudomást szerezne róla.
BővebbenKOMPaaS 2020 évi eredményei: az európai előfizetők száma 30%-kal növekedett
Az KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2020-ban a várakozásokkal szemben jobb eredményt ért el: a bevétel növekedésének, az európai B2B-szegmensben az előfizetők számánval.
BővebbenAz KOMPaaS és az Kommo befejezték az integrációt európai ügyfeleik számára
Az KOMPaaS Virtuális Alközpontja és az Kommo integrációja használatra kész az európai piacon. Mostantól a távközlési szolgáltató több mint 400 vállalati ügyfele Európa négy országában: Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában és Németországban egy műszaki megoldásban, néhány klikkeléssel egyesítheti az KOMPaaS Felhő alapú alközponjának és a népszerű ügyfélmenedzsment rendszernek előnyeit.
BővebbenNNP Exchange: az ötlettől a termékig
KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás az egész világra kiterjedő telefonszámkiosztási tervek és a hordozott számok egységes adatbázisát - NNP Exchange ajánlja, amely számlázó rendszerek, távközlési cégek és adataggregátorok fejlesztői számára nyújt megoldást.
Bővebben