Hírek
Hírek
Az új Virtuális alközpont szolgáltatás, a "Hívások címkézése" segít a kérések osztályozásában
A KOMPaaS.tech vállalat ügyfelei számára elérhető egy új, ingyenes funkció a Virtuális alközpontban, a "Hívások címkézése", mely lehetővé teszi, hogy a beszélgetés befejezésekor címkét rendeljenek a híváshoz az operátor hangutasítása alapján.
BővebbenKOMPaaS.tech 2022-ben 22%-os bevételnövekedést ért el
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2022-ben 22%-os bevételnövekedést ért el, valamint 12 %-kal bővítette B2B előfizetői bázisát.
BővebbenA KOMPaaS.tech egyesíti a különböző kommunikációs csatornákat egyetlen, úgynevezett Multichat online platformon
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás új szolgáltatást vezet be az üzleti ügyfelek számára, az omnichannel Multichat platformot, amely egyaránt lehetővé teszi a hatékony ügyfélkommunikációt a weboldalon, a közösségi hálón, az üzenetküldőkön, valamint a chatbotokon keresztül.
BővebbenKOMPaaS.tech telefonszámán hívva már tesztelhető a ChatGPT
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás összekapcsolta telefonszolgáltatását a ChatGPT-vel, így minden érdeklődő felhasználó számára lehetőséget biztosít arra, hogy ne csak chaten, hanem telefonon is kommunikáljon és tesztelje az intelligens botot.
BővebbenA KOMPaaS.tech új Virtuális alközponti funkciója: az "Élő szöveg hanghívásból"
A KOMPaaS.tech szoftvertermékeket fejlesztő távközlési szolgáltató üzleti ügyfelei idén február 1-től hozzáférhetnek a Virtuális alközpont új funkciójához, az "Élő szöveg hanghívásból", amely lehetővé teszi a beszéd szöveggé alakítását.
BővebbenA KOMPaaS kedvezményekkel várja a X. Magyar Marketing Fesztivál látogatóit
Január 19-én Magyarország legnagyobb üzleti fesztiváljára kerül sor Budapesten, ahol a kiállításon több mint 50 szolgáltató, termékgyártó, valamint a kis- és középvállalkozások számára készült innovatív megoldások standja mutatkozik be.
BővebbenA felhasználó hitelesítésének új módja a "Megerősítő hívás"
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő cég új szolgáltatás bevezetését jelenti be: a "Megerősítő hívást", amely iránt az e-kereskedelmi szegmenshez tartozó vállalatok körében a legnagyobb a kereslet.
BővebbenA KOMPaaS megoldást kínál a hagyományos és a virtuális telefon-alközpont összekapcsolására
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftvertermékeket fejlesztő vállalat új szolgáltatás bevezetését jelenti be. Mostantól a felhasználók a KOMPaaS virtuális alközpontot és bármely, harmadik fél által gyártott (analóg, hibrid vagy virtuális) alközpontot egyetlen PBX-alközponttá kombinálhatják össze, közös számozási tervvel és a belső előfizetői számok segítségével összerendezve.
BővebbenTájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk, Tájékoztatjuk, hogy augusztus 1-jén műszaki karbantartást hajtjuk végre, így a KOMPaaS Portálhoz augusztus 2-án tud hozzáférni.
BővebbenAz MCNtelecom cégcsoport brandet vált
Az MCNtelecom egy átfogó márkaváltást jelent be, amely magában foglalja a cég nevének, vizuális arculatának, logójának, domainjének és weboldala nevének a megváltoztatását. A cég új márkaneve KOMPaaS.
BővebbenAz KOMPaaS új, felhő alapú hitelesítési szolgáltatással egészítette ki távközlési platformját
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő cég számos módot kínál üzleti ügyfeleknek a felhasználói adatok ellenőrzésére: Flash Call, Password Call, Password SMS.
BővebbenKOMPaaS eredmények 2021: Az ügyfelek száma 23%-kal nőtt
Az KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás négy Európai országban: Magyarországon, Szlovákiában, Ausztriában és Németországban 23%-os előfizetői növekedést mutat és egyes szolgáltatások bevétele 35%-kal nőtt.
BővebbenÜnnepi nyitvartás
Köszönjük az elmúlt évi eredményes együttműködést. Örülünk, hogy tudtunk segíteni vállalkozása növekedésében, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Reméljük, hogy a 2022 évben is hasznos kooperáció lesz közöttünk!
BővebbenTájékoztatás
2021 Október 4-én több nagy szolgáltatónál teljes vagy részleges leállás volt tapasztalható, mely európai központi gerinchálózati probléma miatt keletkezett.
BővebbenChatbot a fiatalokkal történő kommunikációhoz
A 30 év alatti felhasználók 60%-a nem szeret telefonálni. Ők inkább a messengereken keresztül szeretnek levelezni – Telegram, Whatsapp és Viber. Segítsük ebben őket és egyszerűsítsük le a konzulensek munkáját a Chatbot segítségével.
BővebbenSúgó az értékesítési részleg megerősítésére
Július 1-től új virtuális alközponti funkciót vezettünk be – a Súgót! Mostantól a call-center vagy az értékesítési részleg tapasztaltabb munkatársa bármikor egy rövid szám tárcsázásával bekapcsolódhat a kevésbé tapasztalt munkatárs telefonbeszélgetésébe. A súgó a párhuzamos vonalon belehallgatva a beszélgetésbe tudja instruálni az újoncot, anélkül, hogy az ügyfél tudomást szerezne róla.
BővebbenCsökken a Robotvezérlő szolgáltatás ára
2021 január 1-től megváltoztak az KOMPaaS Virtuális alközpont Robotvezérlő szolgáltatásának felhasználási feltételei: a havidíj 990 Ft/hó lett, amely csaknem ötödrésze a korábbi tarifának, amely 4900 Ft/hó volt. A szolgáltatás bekapcsolása ingyenes.
BővebbenKOMPaaS 2020 évi eredményei: az európai előfizetők száma 30%-kal növekedett
Az KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2020-ban a várakozásokkal szemben jobb eredményt ért el: a bevétel növekedésének, az európai B2B-szegmensben az előfizetők számánval.
BővebbenIngyenessé tesszük a Robotvezérlő szolgáltatást az KOMPaaS ügyfelei számára
Augusztus 10-től kezdve az KOMPaaS előfizetői számára speciális ajánlatunk van: Virtuális alközpont bekapcsolása esetén a következő három tarifacsomag: "Free Basic", "Optimum", "Premium" keretében a nem fogadott telefonok automatikus újrahívására szolgáló "Robotvezérlő" funkció INGYENESEN áll rendelkezésre.
BővebbenAz KOMPaaS és az amoCRM befejezték az integrációt európai ügyfeleik számára
Az KOMPaaS Virtuális Alközpontja és az amoCRM integrációja használatra kész az európai piacon. Mostantól a távközlési szolgáltató több mint 400 vállalati ügyfele Európa négy országában: Magyarországon, Ausztriában, Szlovákiában és Németországban egy műszaki megoldásban, néhány klikkeléssel egyesítheti az KOMPaaS Felhő alapú alközponjának és a népszerű ügyfélmenedzsment rendszernek előnyeit.
BővebbenÚj együttműködés: üzleti partner lett az KOMPaaS és a YCLIENTS Magyarország
A YCLIENTS felhő alapú platformja az KOMPaaS-mal történt integrációjának köszönhetően a magyarországi kkv-k a távközlési cég több ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe. Ebben a vírus okozta bizonytalan gazdasági helyzetben pedig kifejezetten jól jön, ha a távközlési szolgáltatások költségeiből a vállalkozások le tudnak faragni.
BővebbenNNP Exchange: az ötlettől a termékig
KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás az egész világra kiterjedő telefonszámkiosztási tervek és a hordozott számok egységes adatbázisát – NNP Exchange ajánlja, amely számlázó rendszerek, távközlési cégek és adataggregátorok fejlesztői számára nyújt megoldást.
BővebbenHogyan tartsuk meg az ügyfeleket a koronavírus (Covid-19) ideje alatt?
A karantén nem a veszteség számbavételére alkalmas időpont, hanem remek alkalom arra, hogy megszervezzük munkatársaink távmunkáját anélkül, hogy csökkenne a hatékonyság. A világjárvány egy nap minden bizonnyal véget ér és az irodafenntartási költségek ésszerűsítése mellett a távmunkával szerzett tapasztalatok is reméljük sokáig megmaradnak.
Bővebben