Hírek

Tömegmédia hivatkozások rólunk

GCCM Magazine logo

NNP Exchange: Telefonszám lekérdezés és NNP API: Teljeskörű megoldás távközlési szolgáltatóknak, aggregátoroknak és számlázási fejlesztőknek

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a vevőszerzés költségei magasak. Az ingatLiubov Martynova, a KOMPaaS.tech üzletfejlesztési és marketingigazgatója nemrégiben felszólalt a berlini Europe 2024 GCCM közönsége előtt. A KOMPaaS.tech képviseletében Martynova kiemelte a vállalat innovatív telefonszolgáltatásait és felhőalapú megoldásait, melyeket kis- és középvállalkozások, valamint operátorok, aggregátorok és integrátorok számára fejlesztettek ki.

Forrás: GCCM Magazine

origo logo

Biztonságos kapcsolat: a Qjob.hu forradalmi megközelítése a szakemberekkel való kommunikációban

Manapság, amikor mindent online intézünk, kiemelten fontos, hogy odafigyeljünk adatainkra. Egyszerűen szólva, az adatvédelem arról szól, hogy biztosak lehessünk benne, személyes adataink nem kerülnek idegenek kezébe, nem lopják el vagy használják fel olyan célra, amihez mi magunk nem járultunk hozzá.

Forrás: origo

qjob logo

Virtuális alközpont és IP telefonszolgáltatók Magyarországon: mit kell tudni a helyi B2B távközlési piacról 2024-ben?

Fedezze fel a legújabb trendeket és szükséges tudnivalókat a virtuális alközpontok és IP telefonszolgáltatók terén Magyarországon a 2024-es B2B távközlési piac szemszögéből. Ismerje meg, hogyan befolyásolhatják ezek a technológiák az üzleti kommunikációt.

Forrás: qjob

technokrata logo

Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a vevőszerzés költségei magasak. Az ingatlanszektorban például az egy hívásra jutó kiadás több ezer forintra tehető. A fejlesztői szektorban viszont nagyon magas az elutasított hívások aránya, kutatások szerint a teljes telefonos megkeresések 30 százalékát teszik ki.

Forrás: technokrata

telefonguru logo

Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a vevőszerzés költségei magasak. Az ingatlanszektorban például az egy hívásra jutó kiadás több ezer forintra tehető. A fejlesztői szektorban viszont nagyon magas az elutasított hívások aránya, kutatások szerint a teljes telefonos megkeresések 30 százalékát teszik ki.

Forrás: telefonguru

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)