Megoldás

Robot megoldások szépségszalonok számára

Ne hagyja elveszni ügyfelei megkereséseit a recepciósok figyelmetlensége vagy időzavara miatt! Növelje átlagos jövedelmét!

Megrendelem
girl with phones

Mit akar az ügyfél?

Amikor felvesszük a kapcsolatot egy szépségszalonnal, azt akarjuk, hogy a kezelő azonnal válaszoljon a hívásunkra, vagy a honlapon keresztül reagáljon a megkeresésünkre, minden kérdésünkre feleljen és tájékoztasson az akciókról.

Mi a probléma?

Minél több ügyfél van a szalonban, a recepciósok annál nehezebben tudnak megbirkózni a megkeresésekkel. Nem reagálnak a hívásokra, nincs idejük az üzenetek megtekintésére, elfelejtenek beszélni az akciókról és a kiegészítő szolgáltatásokról. A szalon tulajdonosának folyamatosan figyelnie kell őket - vagy bele kell nyugodnia az ügyfelek elvesztésébe.

Egyszerűsítjük és automatizáljuk a folyamatot

  1. icon image

    Virtuális alközpontot és több hangcsatornás számot kapcsolunk be, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a telefonos válaszadásra

  2. icon image

    Bevezetünk egy hangrobotot, amely bármikor automatikusan válaszol a megkeresésekre

  3. icon image

    Lehetőséget adunk az ügyfelekkel folytatott párbeszéd bármely forgatókönyvének megírására és a napszaktól függően történő módosítására

  4. icon image

    Csatlakoztatjuk a robotot a CRM-hez, így hozzáférhet az adatbázishoz, ellenőrizheti a dolgozók beosztását és időpontot egyeztethet az ügyfelekkel

Növeljük az átlagos forgalmat és a megkeresések számát

  • icon image

    Tájékoztatja az ügyfeleket

    A robot tájékoztatja az ügyfelet a különleges ajánlatokról és promóciókról - például a SPA részleg kedvezményeiről

  • icon image

    Automatizálja az értékesítést

    Automatizálja a keresztértékesítést - például hajfestésnél különböző hajápolási termékeket ajánl a festett hajhoz

  • icon image

    Kövéleménykutatást végez

    Az elvégzett kezelésekről kapott vélemények felmérésekor ügyesen korrigálja reputációs problémákat

Az ön lehetőségei

  • icon image

    Váltotatható hívás szcenáriók

    A robot beszélgetést folytat az ügyféllel az Ön által szerkesztett szcenárió szerint. Nem csak új előjegyzést tud rögzíteni, hanem olyan gyakran előforduló kérdésekre is válaszol, mint például, hogy hol van a legközelebbi szalon.

  • icon image

    Minden adatot a CRM rendszer tárol

    A kezelő elfelejtheti, hogy az ügyfél előjegyzését be kell vinni a CRM-be. A robot ezt automatikusan megteszi, és az ügyfél előjegyzése soha nem vész el és nem lesz más időpontra rögzítve.

  • icon image

    Vállakozása méretéhez szabva

    A robot azonnal válaszol mindenkinek, aki kapcsolatba lép a szalonnal, még akkor is, ha egyszerre több hívás érkezik. Nem fárad el, nem lesz dühös és nem zavarodik össze, még akkor sem, ha torlódnak az ügyfelek.

KOMPaaS kulcsrakész megoldása szépségszalonok számára

Szépségszalon
Virtuális alközpont
3 mellékke
599 Ft/hó
Kész Altegio integráció
0 Ft/hó
Városi telefon szám
249 Ft-tól/hó
Speech-to-Text/Text-to-Speech
9500 Ft-tól/hó
10348 Ft/hó
Megrendelem
A telefonálás és a mesterséges intelligencia kombinálásával mi segítünk az üzleti folyamatok automatizálásában!

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)