Megoldás

Robot megoldások szépségszalonok számára

Ne hagyja elveszni ügyfelei megkereséseit a recepciósok figyelmetlensége vagy időzavara miatt! Növelje átlagos jövedelmét!

Megrendelem

Mit akar az ügyfél?

Amikor felvesszük a kapcsolatot egy szépségszalonnal, azt akarjuk, hogy a kezelő azonnal válaszoljon a hívásunkra, vagy a honlapon keresztül reagáljon a megkeresésünkre, minden kérdésünkre feleljen és tájékoztasson az akciókról.

Mi a probléma?

Minél több ügyfél van a szalonban, a recepciósok annál nehezebben tudnak megbirkózni a megkeresésekkel. Nem reagálnak a hívásokra, nincs idejük az üzenetek megtekintésére, elfelejtenek beszélni az akciókról és a kiegészítő szolgáltatásokról. A szalon tulajdonosának folyamatosan figyelnie kell őket - vagy bele kell nyugodnia az ügyfelek elvesztésébe.

Egyszerűsítjük és automatizáljuk a folyamatot

  1. icon

    Virtuális alközpontot és több hangcsatornás számot kapcsolunk be, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a telefonos válaszadásra

  2. icon

    Bevezetünk egy hangrobotot, amely bármikor automatikusan válaszol a megkeresésekre

  3. icon

    Lehetőséget adunk az ügyfelekkel folytatott párbeszéd bármely forgatókönyvének megírására és a napszaktól függően történő módosítására

  4. icon

    Csatlakoztatjuk a robotot a CRM-hez, így hozzáférhet az adatbázishoz, ellenőrizheti a dolgozók beosztását és időpontot egyeztethet az ügyfelekkel

Növeljük az átlagos forgalmat és a megkeresések számát

  • icon

    Tájékoztatja az ügyfeleket

    A robot tájékoztatja az ügyfelet a különleges ajánlatokról és promóciókról - például a SPA részleg kedvezményeiről

  • icon

    Automatizálja az értékesítést

    Automatizálja a keresztértékesítést - például hajfestésnél különböző hajápolási termékeket ajánl a festett hajhoz

  • icon

    Kövéleménykutatást végez

    Az elvégzett kezelésekről kapott vélemények felmérésekor ügyesen korrigálja reputációs problémákat

Az ön lehetőségei

  • icon

    Váltotatható hívás szcenáriók

    A robot beszélgetést folytat az ügyféllel az Ön által szerkesztett szcenárió szerint. Nem csak új előjegyzést tud rögzíteni, hanem olyan gyakran előforduló kérdésekre is válaszol, mint például, hogy hol van a legközelebbi szalon.

  • icon

    Minden adatot a CRM rendszer tárol

    A kezelő elfelejtheti, hogy az ügyfél előjegyzését be kell vinni a CRM-be. A robot ezt automatikusan megteszi, és az ügyfél előjegyzése soha nem vész el és nem lesz más időpontra rögzítve.

  • icon

    Vállakozása méretéhez szabva

    A robot azonnal válaszol mindenkinek, aki kapcsolatba lép a szalonnal, még akkor is, ha egyszerre több hívás érkezik. Nem fárad el, nem lesz dühös és nem zavarodik össze, még akkor sem, ha torlódnak az ügyfelek.

KOMPaaS kulcsrakész megoldása szépségszalonok számára

Szépségszalon
Virtuális alközpont
3 mellékke
0 Ft/hó
Kész Altegio integráció
0 Ft/hó
Városi telefon szám
249 Ft-tól/hó
Speech-to-Text/Text-to-Speech
9500 Ft/hó
9749 Ft-tól/hó
Megrendelem
A telefonálás és a mesterséges intelligencia kombinálásával mi segítünk az üzleti folyamatok automatizálásában!

Válaszok kérdéseire