Hírek
A KOMPaaS megoldást kínál a hagyományos és a virtuális telefon-alközpont összekapcsolására
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftvertermékeket fejlesztő vállalat új szolgáltatás bevezetését jelenti be. Mostantól a felhasználók a KOMPaaS virtuális alközpontot és bármely, harmadik fél által gyártott (analóg, hibrid vagy virtuális) alközpontot egyetlen PBX-alközponttá kombinálhatják össze, közös számozási tervvel és a belső előfizetői számok segítségével összerendezve.
A megoldás lehetővé teszi a jelenlegi irodai alközpont funkcionalitásának jelentős bővítését: hangmenü csatlakoztatása, híváselosztási algoritmusok, automatikus hívásátirányítás személyi menedzserhez, hívásrögzítés és ezek alapos analitikája, költségkontroll - összesen több mint 200 funkció segíti a call center, az értékesítési és ügyfélszolgálati terület munkáját.
A Virtuális alközpont és a hagyományos alközpont kombinációja gazdaságos megoldás lehet a több részleggel rendelkező nagyvállalatok számára. Így egy új regionális fiók megnyitásakor nincs szükség drága távközlési berendezések vásárlására és konfigurálására. Elegendő az új irodát a Virtuális alközponthoz csatlakoztatni, ezáltal mind a virtuális és a hagyományos alközponton keresztül is lehet hívásokat fogadni és kezdeményezni.
"Az új virtuális alközponti kiegészítő szolgáltatás fő előnye, hogy miközben Ön méretre szabja saját vállalkozását, fölösleges berendezés-vásárlásokat takaríthat meg és egyben kibővíti meglévő alközpontja funkcionalitását. A megoldás segít a menedzsereknek a harmadik féltől származó alközpontot az KOMPaaS virtuális alközponttal egyetlen távközlési rendszerbe szervezni, közös számozási tervvel és rövid számokkal a belső előfizetők számára, ez egyben támogatja a kimenő hívást kezdeményező menedzsereket az alközponthoz csatlakoztatott készletből egy tetszőleges szám kiválasztásában." – magyarázta Alekszandr Melnyikov, a KOMPaaS.tech Kft ügyvezető igazgatója.
A szolgáltatás díja 6999 Ft/havonta.
Tudjon meg többet a megoldásról.
Vissza a hírekhez