Hírek
A felhasználó hitelesítésének új módja a "Megerősítő hívás"
A KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő cég új szolgáltatás bevezetését jelenti be: a "Megerősítő hívást", amely iránt az e-kereskedelmi szegmenshez tartozó vállalatok körében a legnagyobb a kereslet.
Ezen szolgáltatás és a meglévő hitelesítési módszerek között az alapvető különbség az, hogy az ügyfélt másodlagos hitelesítés (2FA) segítségével azonosítjuk, amely során a felhasználónak nem kell felidéznie és beírnia semmilyen jelszót. A hívás fogadásakor az ügyfél meghallgat egy hangfájlt, amelyben elhangzik, hogy a telefon billentyűzetén melyik számot kell megnyomni az azonosítás befejezéséhez.
A "Megerősítő hívás" leegyszerűsíti a hitelesítési folyamatot, miközben magas szintű adatvédelmet biztosít. A szolgáltatás megbízhatóbb és kényelmesebb alternatívája a Flash Call és Password Call szolgáltatásoknak. Az első esetben a felhasználónak meg kell adnia a rendszerben regisztrált telefonszámát és fogadnia kell a hívást. A bejövő hívás telefonszámának az utolsó négy számjegye az egyedi, egyszeri hozzáférési kód. A második lehetőségnél, ahol a felhasználó fogadja a hívást, a robot automatikusan bediktálja a 4 számjegyű jelszót.
A "Megerősítő hívás" szolgáltatás díja csak a programozott azonosító módszert aktiváló API hívás díja: 3,49 Ft/hívásonként.
Bővebb információt a szolgáltatásról a KOMPaaS Tudásbázisában talál.
Vissza a hírekhez