man with phone and equalizer

Funkciók

Hívásrögzítés

A Virtuális alközpont funkciója, mely lehetővé teszi a belső, külső és mobil előfizetői hívások rögzítését.

Kipróbálom

Miért van rá szükség?

Az ügyfelekkel folytatott beszélgetések visszahallgathatók, lehetővé teszi a felmerülő kérdések tisztázását, a felvétel alapján intézkedéseket lehet hozni. A hívásrögzítés fontos bizonyíték lehet a bíróságon is, de csak abban az esetben, ha az ügyfelet előzetesen tájékoztatták arról, hogy a beszélgetése rögzítésre kerül.

Előnyök

icon image

Az ügyfelek preferenciáinak elemzése alapján növekszik az ügyfelek lojalitása

icon image

Fontos bizonyíték nézeteltérés esetén

icon image

Ha az ügyfél tudja, hogy hívását rögzítik, adekvát módon viselkedik

icon image

Ellenőrizhető az alkalmazottak munkája

icon image

Lehetőség van várakozási sorok vagy akár konferencia beszélgetések rögzítésére

Tarifa

Előfizetési díj
Havi díj:
1799 Ft

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás