robot pharmacist

Megoldás

Automatikus hívás szolgáltatás online gyógyszertárak számára

Emlékezteti a vásárlókat a rendelésről és növeli a forgalmat.

Kipróbálom
phone and clock

Online rendelés

Ez az egyik legfontosabb funkciója szinte minden online értékesítő gyógyszertárnak, mind a hálózatban működő és független gyógyszertáraknak. Ugyanakkor az ügyfelek egyetlen gyógyszertárban sem vásárolják meg 100%-ban az előre lefoglalt gyógyszereket.

A kutatások szerint* a hálózatban működő gyógyszertárakban a vásárlók az előre lefoglalt online rendelések 15%-át nem veszik át, míg a független gyógyszertárakban a 20%-ot.

* Magyarországi gyógyszerészek, farmakológusok véleménye” Pharma-Q tanulmánya 2021-ben.

A vásárlók különböző okokból nem veszik át megrendelésüket:

Amíg a gyógyszer le vannak foglalva, addig más vásárló számára nem áll rendelkezésre és a gyógyszertár potenciális bevételtől esik el. Használja az Automatikus hívás szolgáltatást a potenciális veszteségek csökkentésére.

  1. Megfeledkeznek a rendelésről
  2. Megveszik másik patikában
  3. Helyettesítő gyógyszereket használna
  4. Más gyógymódot választanak
  5. Más gyógyszereket helyeznek előtérbe
  6. Meggyógyulnak
Próbálja ki szolgáltatásainkat!
Tárcsázza a +36 21 201 0049 számot és beszéljen Annával, a "Jó Gyógyszertár" intelligens robotjával, aki segít a megrendelés megerősítésében és visszaigazolásában illetve további információkkal látja el az átvétel részleteivel kapcsolatban.

Hatékonyabb az SMS-nél

  • Előfordulhat, hogy a felhasználó nem veszi észre az SMS üzenetet, vagy elfelejti azt
  • Az SMS üzenet nem teszik lehetővé hosszú szöveg küldését
  • Nem kérdezheti meg a vásárlót, hogy megerősíti-e a megrendelést

Előnyösebb, mint a menedzserhívások

  • Egy robot gyorsabban tud egy nagyobb ügyfélkört sorba hívni
  • A robot munkaideje sokkal olcsóbb, mint egy menedzseré, így a szakember összetettebb feladatokkal is foglalkozhat
  • A robot soha nem fogja összekeverni az adatokat, és elér bármilyen ügyfelet telefonon

Előnyök

  • icon image
    Ügyfélmotiváció és az értékesítés növekedése

    A robot emlékeztetni fogja az ügyfelet a megrendelésre, és növeli annak valószínűségét, hogy azt az ügyfél meg is vásárolja.

  • icon image
    Csökkenek a felesleges megrendelések

    A robot segítségével gyorsan eltávolíthatja a felesleges megrendeléseket és visszaküldheti az árukat a boltba.

  • icon image
    Visszajelzések gyűjtése és analitika

    Az Automatikus hívás segítségével azonnal megtudhatja a megrendelés törlésének okait.

shelves with medicines and a vial

Mi történik, ha a vásárló nem váltja be a megrendelését?

Ha az Ön webáruházában van tételfoglalás, akkor tudja: A vásárlók soha nem vásárolják meg az összes megrendelésüket. Azonban nem ez a fő probléma. Amíg az áru "foglalás" státuszban van, addig azt nem lehet kiajánlani más vásárlóknak. Emiatt a cég forgalma csökken, a profit is kevesebb lesz.

Elmondjuk, hogy egyik ügyfelünk milyen megoldást talált ebben a helyzetben.

Bővebben
Írjon nekünk

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)