Hírek
A KOMPaaS.tech egyesíti a különböző kommunikációs csatornákat egyetlen, úgynevezett Multichat online platformon
A KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás új szolgáltatást vezet be az üzleti ügyfelek számára, az omnichannel Multichat platformot, amely egyaránt lehetővé teszi a hatékony ügyfélkommunikációt a weboldalon, a közösségi hálón, az üzenetküldőkön, valamint a chatbotokon keresztül.
A KOMPaaS.tech üzleti ügyfelei az új szolgáltatás előnyeit az ingyenes Promo tarifára való feliratkozással vehetik igénybe, amelynek időtartama két hétre szól, de nincs korlátozás az előfizetők és a bevont szolgáltatók számát illetően. A másik úgynevezett Basic tarifacsomag akár 30%-os megtakarítást kínál éves előfizetés esetén.
A többfunkciós platform használata segít az ügyfélszolgálati operátoroknak abban, hogy sikeresen, veszteség nélkül kezeljék a nagy mennyiségű megkeresést, nyomon kövessék az ügyféllel folytatott párbeszédeket és átirányítsák azokat megfelelő szakemberekhez, valamint automatikus válaszpaneleket állítsanak be.
A Multichat képes a sokféle típusú kérések kezelésére és különböző forgatókönyvekkel egyedi interakciós csatornák beállítására. Például az egyik csatorna kezelheti az ügyfélszolgálati kéréseket, míg egy másik csatorna az értékesítési részlegnek feltett kérdéseket. Rendszerezve gyűjti az ajánlatokat a potenciális partnerektől. Minden megkeresés osztályozásra kerül és különböző üzleti folyamat-státuszt kap.
Az új online platform a közösségi hálózatokról és az üzenetküldőktől érkező üzenetek feldolgozására is képes. A rendszer azonosítja a megkeresés forrását és automatikusan elküldi az információt a Google Analyticsnek. Ezenkívül lehetőség van a felhasználói adatok címjegyzékbe mentésére, így pontosabb információkat őrizhet ügyfeleiről.
A Multichat könnyen integrálható a virtuális alközpontba, így a felhasználó automatikusan hozzáfér a távközlési platform több mint 200 funkciójához, beleértve az olyan szolgáltatásokat, mint a hívásrögzítés, a beszélgetések és a menedzserek hívásstatisztikái, a híváselemzés, a CRM-rendszerekkel való integráció és a visszahívás.
A Multichat-et gyors termékbeállítás és ingyenes műszaki támogatás jellemzi.
Vissza a hírekhez