Funkciók

Hívások címkézése

Csoportosítsa az ügyfelekkel történő telefonbeszélgetéseket hangutasítások segítségével.

Miért van rá szükség?

A hívás befejezésének kezelése egy modern megoldás, amely lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy minden beszélgetéshez címkéket adjanak a kulcsszavak kimondásával a telefonhívások végén.

A hangcímkézési technológiával a hívásokat már nem kell tárcsahangon keresztül vagy manuálisan, számítógépen megjelölni. Spóroljon időt és kezelje a hívásokat magasabb színvonalon.

Ahhoz, hogy címkéket adjon hozzá hangutasításokkal, engedélyeznie kell a Virtuális alközpont "Hívás befejezésének kezelése" opcióját, és aktiválnia kell a "Kérdés-válasz" beszéd szintézis és felismerés funkciót.

A CRM-szolgáltatásokkal való ingyenes telefonos integrációval a címkék automatikusan bekerülhetnek az ügyfélszámviteli rendszerbe egyéb hívásinformációkkal együtt.

Előnyök

  • icon image

    Gyors

    Mondjon egy kulcsszót a párbeszéd végén, és a szoftver azonnal hozzáadja a címkét a hívásnaplóhoz.

  • icon image

    Kényelmes

    Címkézzen a telefonja segítségével, még akkor is, ha nincs kéznél a CRM-rendszere.

  • icon image

    Pontos

    Rendeljen szinonímákat a felismeréshez, hogy hiba nélkül megjelöljön minden beszélgetést.

Tarifa

Előfizetési díj
Havi díj:
1799 Ft

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)