Hírek
Súgó az értékesítési részleg megerősítésére
Július 1-től új virtuális alközponti funkciót vezettünk be – a Súgót! Mostantól a call-center vagy az értékesítési részleg tapasztaltabb munkatársa bármikor egy rövid szám tárcsázásával bekapcsolódhat a kevésbé tapasztalt munkatárs telefonbeszélgetésébe. A súgó a párhuzamos vonalon belehallgatva a beszélgetésbe tudja instruálni az újoncot, anélkül, hogy az ügyfél tudomást szerezne róla.
A Súgó segít az ügyletet végig vinni még a problematikus ügyfelek esetében is, a kezdő menedzser pedig tapasztalatokat szerezhet a konfliktusos helyzetek megoldásában.
Próbálja ki! Augusztus 31-ig a Súgó szolgáltatás ingyenes. Szeptember 1-től – mindössze 1799 Ft/hó. A szolgáltatást a MyKOMPaaS fiókban vagy személyes menedzserén keresztül aktiválhatja.
Vissza a hírekhez