Hírek
A KOMPaaS.tech kiterjeszti telefon- és CPaaS szolgáltatásait Franciaországra
A KOMPaaS.tech Magyarország, Ausztria, Szlovákia és Németország területén elismert telefonszolgáltató, örömmel jelenti be telefon- és CPaaS (Communications Platform as a Service) szolgáltatásainak elindítását Franciaországban. Ez a bővítés a cég stratégiai megközelítésének kulcsfontosságú lépése, amely világszerte elérhető, élvonalbeli kommunikációs eszközök és szolgáltatások nyújtására összpontosít.
A francia elektronikus kommunikációért felelős szabályozó hatóság ( ARCEP ), telefonszámtartományt rendelt a KOMPaaS.tech GmbH-hoz, ezzel erősítve meg a cég elkötelezettségét a korszerű vállalkozások változó igényeire szabott, magas minőségű, megbízható és skálázható telekommunikációs megoldások terén. A KOMPaaS.tech mostantól fix számokat kínál a francia főváros öt körzetéből háromban a következő számokon: 01 89 36 0, 04 12 13 0, 05 25 34 0, valamint univerzális számokat is biztosít telekommunikációs platformok részére a következő kódok alatt: 09 39 37 2 és 09 39 37 3.
Ezzel a stratégiai terjeszkedéssel a KOMPaaS.tech célja, hogy hasznos és költséghatékony kommunikációs eszközökkel erősítsen meg mérettől függetlenül minden vállalkozást, optimalizálja a folyamatokat és javítsa az ügyfélkapcsolatokat Franciaországban. Az újonnan bevezetett Communication Platform-as-a-Service-t (CPaaS) arra tervezték, hogy zökkenőmentes kommunikációs élményt nyújtson, tartalmazza a legmodernebb VoIP (Voice over Internet Protocol) technológiát, Virtuális alközpontot, Automatizált Hívásokat, Chatbotokat - amelyeket a ChatGPT szabályoz - API-kat, Multichat-et, és még sok mást. A telekommunikációs szolgáltató testreszabható terveket és felhasználóbarát felületet kínál, biztosítva a problémamentes telepítést és felhasználást.
"Nagy örömmel jelentjük be telefonszolgáltatásunk elindítását Franciaországban, lehetővé téve számunkra, hogy a leendő ügyfeleknek ne csak kifinomult Virtuális alközpontot, hanem telefonszámokat és számos hasznos szolgáltatást kínáljunk, amelyek integrálva vannak a CPaaS-be," mondta Melnikov Alexander, a KOMPaaS.tech vezérigazgatója. "Ez a bővítés és partnerség tükrözi elkötelezettségünket az innovatív kommunikációs megoldások iránt, lehetővé téve a cégeknek és vállalkozásoknak, hogy a mai versenyhez alkalmazkodva fejlődjenek. Célunk rugalmas és megbízható telefonszolgáltatások nyújtása, melyek megfelelnek a francia KKV-k változatos igényeinek."
A KOMPaaS.tech-ről: A KOMPaaS.tech telekommunikációs platform lehetővé teszi B2B ügyfelek számára, hogy valós időben kapcsolódjanak a telefonszoftver-termékekhez és -szolgáltatásokhoz. A platform egy erőteljes Virtuális alközpontot kínál több mint 200 funkcióval, földrajzi és nomadikus telefonszámokkal, Chatbotokkal, Automatizált Hívásokkal, 2FA hitelesítéssel (Megerősítő Hívás), valamint egyéb alapvető szolgáltatásokkal a ügyfélinterakció folyamatainak automatizálásához. A KOMPaaS.tech telekommunikációs szolgáltatóként van regisztrálva hat európai országban — Ausztriában, Magyarországon, Franciaországban, Németországban, Szlovákiában és Svájcban —, ahol SIP Trönk segítségével van beállítva a számkiosztási kapacitás. További információkért a KOMPaaS.tech telefonszolgáltatásairól Franciaországban és az aktuális ajánlatokért látogassák meg a www.kompaas.tel weboldalt.
Vissza a hírekhez