Funkciók
Hívásátirányítás ismert mellékre
Hívásátirányítás ismert mellékre - egy olyan funkció, ahol a bejövő hívás automatikusan átirányításra kerül annak a menedzsernek a telefonjára (ismert munkatársra), aki a legutóbbi alkalommal volt kapcsolatban a potenciális ügyféllel.
KipróbálomMire használható ez a funkció?
Az "Ismert munkatárs" annak az időintervallumnak a segítségével azonosítható be, amelyet a virtuális alközpont beállítása ad meg ( max – egy teljes nap)Lehetséges értékek:
- – 1 óra
- – 8 óra
- – 24 óra
A hívás visszakerül a várakozási sorba, ha a mellékállomás a meghatározott időn belül nem válaszol a hívásra, vagy ha az IP telefonon "Ne zavarjanak" (DND) üzemmód van bekapcsolva.
Előnyök
Lehetővé teszi, hogy az ügyfél gyorsabban vegye fel újra a kapcsolatot a cég azon szakemberével, akivel korábban már beszélt
Segít szétválasztani a potenciális és a meglévő ügyfeleket, ez utóbbiak nem első alkalommal telefonálnak