Hírek

A KOMPaaS.tech új Virtuális alközponti funkciója: az "Élő szöveg hanghívásból"

A KOMPaaS.tech szoftvertermékeket fejlesztő távközlési szolgáltató üzleti ügyfelei idén február 1-től hozzáférhetnek a Virtuális alközpont új funkciójához, az "Élő szöveg hanghívásból", amely lehetővé teszi a beszéd szöveggé alakítását.

A felhő alapú PBX további új funkciója lehetővé teszi a telefonbeszélgetések valós idejű elemzését, az ügyfelek panaszainak azonosítását és az értékesítési vezetők számára javaslatok készítését, ezáltal optimalizálva és automatizálva az értékesítési osztály munkáját.

A szöveggé alakított telefonbeszélgetések az Előfizető Személyes fiókjában érhetők el. Ezen kívül beállíthatja a hívások szöveggé átalakított fájl automatikus elküldését az e-mail címre. A szöveggé alakított hívások API-n keresztül is lekérhetők. Akár saját hangfájljait is feltölthet a rendszerbe, ha a későbbiekben szeretné szöveggé átalakítani azt.

Az "Élő szöveg hanghívásból" funkció a Beszédszintézis funkció speciális tarifája szerint fizetendő.

Nyugodtan tudjon meg többet egy új funkcióról.


Vissza a hírekhez

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)