Hírek
A KOMPaaS.tech új Virtuális alközponti funkciója: az "Élő szöveg hanghívásból"
A KOMPaaS.tech szoftvertermékeket fejlesztő távközlési szolgáltató üzleti ügyfelei idén február 1-től hozzáférhetnek a Virtuális alközpont új funkciójához, az "Élő szöveg hanghívásból", amely lehetővé teszi a beszéd szöveggé alakítását.
A felhő alapú PBX további új funkciója lehetővé teszi a telefonbeszélgetések valós idejű elemzését, az ügyfelek panaszainak azonosítását és az értékesítési vezetők számára javaslatok készítését, ezáltal optimalizálva és automatizálva az értékesítési osztály munkáját.
A szöveggé alakított telefonbeszélgetések az Előfizető Személyes fiókjában érhetők el. Ezen kívül beállíthatja a hívások szöveggé átalakított fájl automatikus elküldését az e-mail címre. A szöveggé alakított hívások API-n keresztül is lekérhetők. Akár saját hangfájljait is feltölthet a rendszerbe, ha a későbbiekben szeretné szöveggé átalakítani azt.
Az "Élő szöveg hanghívásból" funkció a Beszédszintézis funkció speciális tarifája szerint fizetendő.
Nyugodtan tudjon meg többet egy új funkcióról.
Vissza a hírekhez