Megoldás

Automatikus hívás az értékesítés dinamikus növekedéséért

Új ügyfelek vonzása az Értékesítési hangrobot segítségével

Megrendelem

Mi az az Értékesítési automatikus hívás?

Ez egy olyan megoldás, amely meghatározott szcenáriók szerint automatikusan hívja a kapcsolattartókat leadgenerálás és értékesítés céljából.

A beszédszintézisnek és -felismerésnek (STT/TTS) köszönhetően a robot megérti az emberi beszédet és válaszol az ügyfelek kérdéseire.

API-integráció engedélyezésével a robot a begyűjtött adatokat be tudja vinni a CRM-rendszerbe.

Előnyök

  • 100%-ban
    kezelt hívások

    A robot egyszerre annyi beszélgetést kezel, amennyi csatornával rendelkezik a telefonszám

  • < 2 mp.
    alatti csatlakoztatás ügyintézőhöz

    Ha előre megtervezett a szcenárióban, a robot ügyintézőt kapcsol a beszélgetéshez

  • 5-szörös
    hívássebesség

    A robot egy tetszőleges nagyságú kapcsolati bázist hív körbe egy megadott időn belül, a hatékonyság korlátlan

  • -30%-os
    a szervízköltségek csökkenése

    Egy robot több alkalmazottat helyettesít, nem pihen és nem igényel betanítást

Milyen területen célszerű az Automatikus hívás az eladások növelése érdekében?

  • Online oktatás
  • Gyógyászat
  • Szépségszalonok
  • Toborzás
  • Webshopok
  • Pénzügyek
  • Autós iskolák

Mit tud az Értékesítési automatikus hívás?

  • icon image

    Elnyeri az ügyfél beleegyezését a párbeszéd lefolytatásához

  • icon image

    Kifogásokat kezel, azok okától függően

  • icon image

    Azonosítja az elsődleges érdeklődést egy szcenárió alapján

  • icon image

    Összekapcsolja az ügyintézővel a beszélgetés során

  • icon image

    Adatokat gyűjt és leadeket kategorizál

  • icon image

    Újbóli hívásra feladatot hoz létre

Miként kezdjük el alkalmazni az Értékesítési automatikus hívást az eladások növelése érdekében?

  1. Automatikus körbehívási feladat létrehozása: szcenárió kidolgozása, egy fájl feltöltése kapcsolati adatokkal vagy integráció létrehozása CRM-rel

  2. Automatikus körbehívás indítása

  3. Jelentés készítése

Online kalkulátor a hangcsatornák számának a kiszámításához, amikor egy adott mennyiségű kontaktot meghatározott idő alatt kell körbehívni

Integrációk CRM rendszerekkel

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
Mit tartalmaz az Automatikus hívás az értékesítés ösztönzésére szolgáló megoldás?
Csatlakozási díj:
kérésre
Virtuális alközpont:

Használja ki a modern telefonálás minden lehetőségét az üzleti életben

599 Ft-tól/hónaptól 1 felhasználó esetén
Integráció CRM-mel:

A robot beviszi az összegyűjtött információkat az CRM rendszerbe, szakaszonként lebonyolítja az üzletet, és feladatokat hoz létre a körbehívásokhoz

0 Ft-tól
Beszédszintézis (TTS):
0,016 Ft-tól 100 szimbólumhoz
Beszédfelismerés (STT):

A robot megérti az Ön beszédét és válaszol ügyfelei kérdéseire

2 Ft-tól válasz (15 mp)
Több hangcsatornás szám
Egy szabványos vagy egy szép szám bekapcsolási költségei:

Bármilyen méretű kapcsolati bázis hívása a lehető legrövidebb idő alatt

999 Ft-tól/hónap
Hívásrögzítés:
1 799 Ft-tól/hónap
Külső telefonszám:
899 Ft/hónap
Automatikus hívás:

Testre szabhatja körbehívás feladatát az Ön üzleti igényei szerint

7 699 Ft/hónap (30 nap ingyenes)
További hangcsatorna:

Az Automatikus hívások szolgáltatáshoz

949 Ft/hónap
További opció
Automatikus SMS-küldés:

Küldje el a fontos információkat vagy ajánlatot közvetlenül a párbeszéd során üzenetenként már

kérésre
12 946 Ft-tól/hóMegrendelem

Írjon nekünk

man with notebook

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)