Termékek
Kéttényezős hitelesítés (2FA)
Távközlési szolgáltató által nyújtott hitelesítési szolgáltatások:
- Kényelmes - az ügyfélnek nem kell jelszót megjegyezni
- Biztonságos – nem kell tárolni, nem tudja elveszíteni
- Minőségi – közvetítők nélkül, magas szintű SLA-val
Gyors és megbízható hitelesítés
Négy hitelesítési mód választható
Password SMS
A jelszót SMS-ben küldjük el az ügyfélnek
Password Call
A jelszót a Hangrobot diktálja le, amikor telefonon felhívja az ügyfelet
Flash Call
Egy olyan jelszóval, amelyet az ügyfélhez intézett bejövő hívás telefonszámában szereplő számjegyek alkotnak (általában az utolsó 4 számjegy)
Confirmation Call
A telefonon a robot arra kéri az ügyfelet, hogy nyomja meg az "Engedélyezés" vagy a "Nem" gombot. Ebben az esetben az ügyfélnek nem kell megjegyeznie és beírnia semmilyen kódot.
Hogyan működik?
Megerősítő hívás

- A felhasználó megnyomja a belépés gombot a felhasználói fiókjához a weboldalon. A Kéttényezős hitelesítés (2FA) kérelem a partnernek elküldve.
- A partner indít egy egy alkalmas jelszó (OTP) hívást, melynek végkarakterei "9437", a KOMPaaS.tech telekommunikációs platformjára API és ABCD szolgáltatás sablon használatával.
- A KOMPaaS.tech-től érkező telefonhívás az ügyfél eszközére közvetítődik.
- A hangrobot a készülék megfelelő gombjának megnyomásával kéri a válasz kiválasztását. A "9437" kód elküldve.
- A KOMPaaS.tech telekommunikációs platform Webhook segítségével küldi el az ügyfél válaszát a partnernek.
- A partner válasza: "OK".
Flash hívás

- A felhasználó megnyomja felhsaználói fiókjának belépési gombját a weboldalon. Kéttényezős hietelesítési (2FA) kérést küldünk a Partnernek.
- A partner indít egy egyszeri használatos jelszó (OTP) hívást, melynek végkarakterei "9437", a KOMPaaS.tech telekommunikációs platformjára API használatával.
- A KOMPaaS.tech-től érkező telefonhívás az ügyfél eszközére közvetítődik.
- Az ügyfél látja a bejövő hívás számát. A telefonszám utolsó 4 számjegye a tényleges jelszó.
- A "9437"-es kód a partnernek elküldve.
- A partner válasza: "OK".
Jelszó hívás

- A felhasználó megnyomja felhsaználói fiókjának belépési gombját a weboldalon. Kéttényezős hietelesítési (2FA) kérést küldünk a Partnernek.
- A partner indít egy egy alkalmas jelszó (OTP) hívást, melynek végkarakterei "9437", a KOMPaaS.tech telekommunikációs platformjára API használatával.
- A KOMPaaS.tech-től érkező telefonhívás az ügyfél eszközére közvetítődik.
- A felhasználó telefonhívást kap és a hangrobot megmondja a jelszót. Az ügyfél beírja az ideiglenes jelszót.
- A "9437"-es kód a partnernek elküldve.
- A partner válasza: "OK".
Előnyök
Megbízható
A jelszó kézbesítési aránya 99,99%.
Biztonságos
Az KOMPaaS kommunikációs szolgáltató garantálja a felhasználók elérhetőségi adatainak bizalmas kezelését és biztonságát.
Egyszerű
A megoldás telepítése és beindítása a vállalkozás számára 1 munkanapot vesz igénybe.
Gyors
3-5 másodperc. Az ellenőrző kód átlagos kézbesítési ideje.
A hitelesítési szolgáltatásokat igénylők:
Pénzügyi szervezetek
Az ügyfelek pénzügyi adatainak megőrzésének céljából
Online szolgáltatók
Az ügyfélfiókba történő belépés megerősítéséhez
Webáruházak
A bónusz- és hűségkártyák aktiválásának elősegítésére