Hírek

A KOMPaaS.tech bevétele 2023-ban 19%-kal nőtt

Az Ausztriában, Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Franciaországban telefonos szolgáltatásokat és üzleti folyamatok automatizálásához intelligens termékeket kínáló KOMPaaS.tech távközlési szolgáltató összegzi az év eredményeit. A KOMPaaS.tech összes bevételének növekedése 19%-ot, az ügyfelek gyarapodásában + 22%-ot tesz ki.

Az egyes szolgáltatások pénzügyi eredményének növekedése - külön-külön véve - 12%- 87%-ig terjedtek. Különösen a "Virtuális alközpontból" származó bevétel nőtt meg 17,9%-kal, míg a "Automatikus hívás" - 80%-kal, ami 13%-kal magasabb a 2022-es eredményeknél, és a "Chatbot" - 59%-kal.

A legjelentősebb bevételnövekedés az A2P SMS szolgáltatásnál volt: 87%. A kis- és középvállalkozások körében egyre népszerűbbek a kétfaktoros hitelesítési szolgáltatások, ezek között is a "Confirmation call" és a "Password Call". A szolgáltatás pénzben kifejezett növekedése 82% volt.

Telecom CPaaS platform AI-képességekkel

A CPaaS (Communication Platform as a Service) platform stratégiai fejlesztésének részeként a KOMPaaS.tech mesterséges intelligencia technológia bevezetésével bővítette szolgáltatásainak funkcionalitását. Ez az innováció válasz volt a vállalati ügyfelek növekvő keresletére az üzleti folyamatok automatizálása iránt. A KOMPaaS.tech mesterséges intelligenciára optimalizált felhőmegoldásai kiváló lehetőséget biztosítanak a kis- és középvállalkozások számára az ügyfélélmény javítása és az új felhasználók számának alacsonyabb költséggel történő növelése érdekében.

2023-ban a KOMPaaS.tech továbbfejlesztett virtuális alközponti funkcionalitásokat mutatott be az ügyfeleknek, ideértve a híváscímkézést és a hívás szöveges átírását. A "Hívások címkézése" szolgáltatás lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy a hívás befejezése után kulcsszavak kimondásával osztályozzák az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket. A "Élő szöveg hanghívásból" szolgáltatás a telefonbeszélgetések tartalmának pontos szöveggé alakítását biztosítja, mind a rögzített beszélgetések, mind a valós idejű kommunikáció esetén, a magyaron kívűl 30 nyelven támogatva meg ezt a munkát.

Szintén tavaly indult útjára a "Multichat" online platform, amely lehetővé teszi a különböző forrásokból - közösségi oldalakról, azonnali üzenetküldőkről, webes chatekről és a weboldalakon található visszajelzési űrlapokról - érkező ügyfél megkeresések egyetlen felhasználói felületen történő feldolgozását.

A "Chatbot" termék egy levelezésütemezési funkcióval bővült, amely lehetővé teszi az üzenetek meghatározott időközönkénti elküldését.

Új virtuális alközponti integráció a Slack-kel. A CRM- és ERP-rendszerekkel való integráció kiegészült az üzenetek szűrésének és a hívások számlisták alapján történő adatgyűjtésének lehetőségével, így ügyfeleinknek még nagyobb rugalmasságot és irányítást biztosítanak az üzleti folyamatok felett.

A távközlési ágazat idei fő trendjei:

  • 5G hálózatok bővítése
  • Az IoT eszközök felhasználói számának növekedése
  • Mesterséges intelligencia és gépi tanulás
  • AR és VR fejlesztése
  • Adatbiztonság
  • Digitális transzformáció

A KOMPaaS.tech-ről:

A KOMPaaS.tech telekommunikációs platform lehetővé teszi B2B ügyfelek számára, hogy valós időben kapcsolódjanak a telefonszoftver-termékekhez és -szolgáltatásokhoz. A platform egy erőteljes Virtuális alközpontot kínál több mint 200 funkcióval, földrajzi és nomadikus telefonszámokkal, Chatbotokkal, Automatizált Hívásokkal, 2FA hitelesítéssel (Megerősítő Hívás), valamint egyéb alapvető szolgáltatásokkal a ügyfélinterakció folyamatainak automatizálásához. A KOMPaaS.tech telekommunikációs szolgáltatóként van bejegyezve hat európai országban — Ausztriában, Magyarországon, Franciaországban, Németországban, Szlovákiában és Svájcban —, mindegyikben SIP Trönk segítségével van beállítva a számkiosztási kapacitás.


Vissza a hírekhez

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)