Termék
Virtuális alközpont
Ingyenes virtuális alközpont három mellékkel, CRM rendszerekbe való integrációval API-n keresztül, valamint közvetlen integráció a CRM, ERP és online szolgáltatásokkal, mint Altegio, amoCRM és SAP Business One. Több mint 200 különszolgáltatás, mely segít az ügyfelek közötti interakció automatizálásában.
Legfontosabb funkciók
Megoldások
Speech-to-text/Text-to-speech
Gondolkozik-e azon, hogy termékét még értékesebbé tegye az ügyfelei számára? Kevesebb időt és pénzt akar kiadni a bejövő hívások feldolgozására?
Ne kényszerítse ügyfeleit arra, hogy hívás közben nyomkodják a telefon gombjait! Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst! A beszédfelismerő robot érzékeli a beszélgetőpartner hangját és válaszolni is tud a feltett kérdésekre a felhasználó nyelvén.
Robotvezérlő
Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel? Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció. Nem fogadott hívások esetén a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.
Multichat
Honlapon található widget, amely egy megoldásban két szolgáltatást tömörít: a visszahívást (callback) és az online konzultánst, amely ingyenesen real-time üzemmódban biztosít konzultációs lehetőséget a menedzserrel a chat-ben feltett kérdések alapján.