Megoldás
Az értékesítés felgyorsítása a chatbot segítségével
A chaten keresztül egyetlen menedzser sem tud azonnal válaszolni az összes felhasználó kérdéseire. Kapcsoljon be egy Chatbotot, amely felgyorsítja az ügyfelek megkereséseinek feldolgozását és segít az ügyletet tető alá hozni.
MegrendelemCsökkentse az ügyfél bejelentkezésétől az ügylet lezárásáig tartó időt
Előnyök
A nem releváns hívások automatikusan kiszóródnak
Legyen egyidőben jelen az összes közösségi hálón, a webhelyen és messengeren
A bot éjjel-nappal válaszol a kérdésekre, szüntelenül és hétvégén is
A bot önállóan zárja le az egyszerű műveleteket
Hogyan kezdjük el?
- Válasszon kérdéseket a bot számára
Készítsen szcenáriókat az ügyfelek leggyakoribb kérdései és a bot válaszainak felhasználásával
- Adjon hozzáférést a menedzsereknek
Elkötelezett szakemberek kapjanak hozzáférést a rendszerhez, hogy az ügyféllel folytatott párbeszédeket szükség esetén átvehessék
- Kapcsolja össze a widgetet a chattel
Adja meg cége honlapjának a címét, a közösségi hálón és messengereken az elérhetőséget
- Az ügylet átfutása jelentősen felgyorsulMegrendelem
Miért érdemes Chatbotot létrehozni az KOMPaaS chatbot tervezőjével?
A bot a JivoSite, Telegram, Viber, WhatsApp online chaten kommunikál az ügyfelekkel
A bot beállítása nem igényel technikai ismereteket és készségeket
Mentse el az ügyfelekkel folytatott párbeszédeket a CRM-ben, és használja a tárgyalásokhoz
Növelje az eladásokat azáltal, hogy tájékoztatja az ügyfeleit az akciókról és a különleges ajánlatokról
Technológia
A Chatbotokon keresztüli levelezést low-code megközelítéssel valósítják meg, amely ötvözi a chatbot tervező és a kód elemeit. Ennek köszönhetően megvalósítható a chatbot összetett logikája, miközben egy programozási ismeretekkel nem rendelkező szakember is könnyen tájékozódhat: pl. marketinges, termékmenedzser, értékesítő munkatárs.