Hírek
Az új Virtuális alközpont szolgáltatás, a "Hívások címkézése" segít a kérések osztályozásában
A KOMPaaS.tech vállalat ügyfelei számára elérhető egy új, ingyenes funkció a Virtuális alközpontban, a "Hívások címkézése", mely lehetővé teszi, hogy a beszélgetés befejezésekor címkét rendeljenek a híváshoz az operátor hangutasítása alapján.
A hívás befejezésének kezelése segít meghatározni a telefonos megkeresések témáját a potenciális és jelenlegi ügyfelek esetében egyaránt azzal a céllal, hogy később elemezzék a felkeresések típusát és a beszélgetések tartalmát. Címkepéldák: "Spam", "Kérelem elfogadva", "Kérelem feldolgozás alatt" stb. Ezenkívül a híváshoz prioritási szintet is hozzárendelhetünk: "Sürgős", "Fontos", "Nem sürgős", "Nem fontos" stb.
A KOMPaaS.tech új funkciója javítja az ügyfél élményt és növeli a kontakt központ munkatársainak hatékonyságát.
Hogyan működik:
1. lépés: Címkék listájának létrehozása a KOMPaaS.tech Virtuális alközpont beállításaiban.
2. lépés: Az ügyintéző / értékesítési menedzser fogadja a bejövő hívást.
3. lépés: A kapcsolat létrejön és telefonbeszélgetés történik az ügyfél és a cég szakértője között.
4. lépés: Miután az ügyfél leteszi a telefont, az ügyintéző vonalban marad és automatikus hívás segítségével címkézi a beszélgetést.
5. lépés: A híváscímke neve megjelenik a CDR-ban (Call Detail Record).
Ahhoz, hogy önállóan beállítsa a KOMPaaS.tech Virtuális alközpont új kiegészítő szolgáltatását, kövesse az "Support"-ban található utasításokat.
Vissza a hírekhez