Hírek
A MiniCRM-mel való integráció kibővítette a KOMPaaS.tech CPaaS képességeit
Budapest, 2025. május 28. A KOMPaaS.tech telekommunikációs szolgáltató és szoftvermegoldásokat fejlesztő vállalat direkt integrációt hajtott végre a MiniCRM felhőalapú CRM rendszerrel, több mint 800 B2B ügyfél számára kínálva új digitalizációs lehetőségeket az üzleti folyamatok javítására Ausztriában, Magyarországon, Németországban, Franciaországban és Szlovákiában.
A KOMPaaS.tech CPaaS és a MiniCRM integrációjának köszönhetően a felhasználók egyetlen felületen kezelhetik a bejövő kéréseket, rangsorolhatják a feladatokat lead-ek szerint, nyomon követhetik az ügyfelekkel folytatott interakciók teljeskörű előzményeit, és menedzselhetik az értékesítést.
A bejövő és kimenő hívásokat a KOMPaaS.tech multifunkcionális virtuális PBX dolgozza fel, amely mesterséges intelligencia segítségével rögzíti és analizálja a beszélgetéseket, ami végső soron segíti a vállalatokat az ügyfélszolgálat javításában és az értékesítési konverzió növelésében.
"A CRM-megoldások vezető fejlesztőivel való partnerségek kialakítását stratégiánk egyik elemének tekintjük. A svédországi székhelyű group.one által nemrég felvásárolt, a közép-kelet-európai piac erős szereplőjeként ismert, a digitális eszközökre specializálódó MiniCRM-mel kötött partnerség a KOMPaaS.tech számára új lehetőséget biztosít ügyfélbázisának növelésére azáltal, hogy a partner azon meglévő ügyfeleit is bevonja, akik korszerű eszközöket keresnek a MI által vezérelt üzeleti folyamatok automatizálására," mondta Alexander Melnikov, a KOMPaaS.tech alapítója.
A MiniCRM-mel való integráció önállóan is elvégezhető - a KOMPaaS.tech Tudásbázisban lépésről lépésre bemutatott utasítások találhatók angol, magyar, nemet, francia és szlovák nyelven.
A KOMPaaS.tech modul elérhető a magyar és román MiniCRM weboldalakon az "API/Integrációk" fejezetben.
A KOMPaaS.tech ma több mint egy tucat CRM-rendszerrel és üzleti alkalmazással kínál közvetlen integrációt, beleértve az Altegio-t, a Kommo-t, a MiniCRM-et, a Bitrix24-et, az Odoo-t, az SAP Business One-t és más megoldásokat.
A KOMPaaS.tech-ről
A KOMPaaS.tech egy bejegyzett telekommunikációs szolgáltató és szoftvertermék-fejlesztő cég, amely 2014 óta valósít meg nagyszabású projekteket. A vállalat jelenleg öt európai országban működik: Ausztriában, Franciaországban, Németországban, Magyarországon és Szlovákiában. Birtokolja az infrastruktúrát, beleértve a kommunikációs csomópontokat is, és rendelkezik minden egyes országban működési engedéllyel. Frankfurtban, Bécsben, Budapesten és Pozsonyban rendelkezünk saját jelenléti pontokkal (PoP-okkal).
A KOMPaaS.tech CPaaS szolgáltatása lehetővé teszi a B2B ügyfelek számára, hogy valós időben csatlakoztassanak telefonos szoftvertermékeket és -szolgáltatásokat. Több mint 200 funkcióval, földrajzi és nomadikus számokkal, mesterséges intelligenciával támogatott Contact Centerrel, Chabottal és automatizált hívásokkal, egyéb alapvető szolgáltatásokkal kínálja az ügyfél-interakciós folyamatok automatizálását.
A MiniCRM-ről
A 2009-ben alapított, budapesti központú MiniCRM Zrt. felhőalapú ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) szoftvert kínál, amely kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeire van szabva. Egyetlen rendszerben teszi lehetővé az értékesítési tevékenységek, a marketingkampányok, az ügyfélszolgálati folyamatok és egyéb funkciók kezelését. A Magyarországon és Romániában közel 100 fős csapattal működő MiniCRM több mint 2300 ügyfelet szolgál ki számos iparágban. A platform felhasználóbarát felülete, valamint komplex funkciói - köztük az értékesítés menedzsment, az e-mail marketing, a projektmenedzsment, a számlázás és az ügyfélszolgálat - révén a vállalatok hatékonyabb működést és erősebb ügyfélkapcsolatokat építhetnek ki.

Vissza a hírekhez