Hírek

KOMPaaS 2020 évi eredményei: az európai előfizetők száma 30%-kal növekedett

Az KOMPaaS távközlési szolgáltató és szoftverfejlesztő vállalkozás 2020-ban a várakozásokkal szemben jobb eredményt ért el: a bevétel növekedésének, az európai B2B-szegmensben az előfizetők számánval.

2020 az KOMPaaS számára az új kihívások, változások és a viszonylagos siker éve volt.

Az KOMPaaS 2020 évi bevételi növekedése az európai országokban 202-ban 3%-os, az előfizetők növekedése pedig 30%-os volt. Ez ellentétben áll azzal, hogy az egy európai előfizetőre jutó átlagos bevétel 30 euróról 20 euróra csökken.

A szoftverek és távközlési platformok (CPaaS) fejlesztése terén is születtek eredmények. Az elmúlt évtől kezdve Európában az előfizetők részére az KOMPaaS új szoftverterméket vezetett be "Automatikus hívás" néven, amely a Virtuális alközponti szolgáltatással együtt automatizálja a kimenő és bejövő hívásokat. A kimenő hívásoknál és beszélgetéseknél kétféle automatikus hívás létezik: tranzakciós és tömeges hívás.

Az első esetben a hívásokhoz szükséges adatok real time üzemmódban a CRM/ERP rendszerekből az API segítségével állnak elő, és az automatikus hívások a beépített szcenárió szerint történnek, amely során az előfizetőket a call-center munkatársaival kapcsolják össze.

A második változatban a kontaktok jegyzékét a beregisztrált ügyfélkapuk adatai alapján töltik fel. Az elvégzendő feladathoz kiválasztják a szcenáriót, azaz az Automatikus hívások során követendő hívásfeldolgozási folyamatábrát. Kiválasztják a hívások paramétereit és a kontaktokkal folytatott beszélgetések befejezésének kritériumait. Megállapítják a feladat elvégzésének időtartamát és a hívások menetrendjét. Az eredményekről beszámoló készül.

Az elmúlt évben jelentősen megújítottuk a "Robotvezérlő" szolgáltatást, amely segít abban, hogy a vállalkozáshoz befutó telefonhívásokból egy se vesszen el, javult a virtuális alközpont beszédfelismerő és –szintetizáló funkciója.

Az KOMPaaS-nál már korábban meglévő közvetlen, ingyenes CRM-rendszerek integrációja mellet: az YCLIENTS és Kommo is hozzáadásra kerültek.

Az KOMPaaS Magyarországon az utóbbi két évben az alternatív vezetékes távközlési piac jelentékeny szereplőjévé vált. Kis- és középvállalkozások igényeit elégíti ki: VoIP-telefon szolgáltatás, több funkciós virtuális alközpont, Hívás&Chat, virtuális számok, SIP-trönkök, stb. felkínálásával.


Vissza a hírekhez

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)