Virtuális alközpont

Termék

API

API (Application Programming Interface) – egy szoftver interfész melynek segítségével minden KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás integrálható megvásárolt vagy “saját fejlesztésű” üzleti alkalmazással.

Az API lehetővé teszi, az üzleti folyamatok teljes mértékű automatizálását és egyetlen felületen belül tudja hatékonyan megszervezni az alkalmazottak és a cég alrészlegeinek a munkáját.

Az KOMPaaS API és WebHooks funkciói:

A WebHooks- értesítés külső alkalmazások eseményeiről, amelyek az KOMPaaS Virtuális Alközpont vagy a Telefonszolgáltatásban történtek a küldött adatok alapján. Például értesítés bejövő hívás esetén, hogy a CRM rendszerben aktiválni lehessen a hívó ügyfél kártyáját.

WebHooks és API lehetővé teszi, hogy a felhasználó gyorsan és könnyen integrálhassa az KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás funkcionalitásait a cége bármely CRM-rendszerébe, számviteli szoftverbe, honlap vagy online áruházba, felhőszolgáltatásba vagy saját fejlesztésű szoftverbe.

icon
Értesítések (Webhooks) bejövő hívásokról
icon
Kimenő hívás kezdeményezés (hívások amelyek az API-ból lettek kezdeményezve, a tarifában foglalt áron lesznek kiszámlázva)
icon
Rögzített beszélgetések lekérdezése
icon
Részletes statisztika a kimenő és bejövő hívásokról
icon
Egy meghatározott régióban elérhető szabad telefonszámok listája
icon
Városi telefonszámok foglalási lehetősége
icon
Telefonszámok csatlakoztatása a kiválasztott tarifához
icon
Bejövő hívásnál a hívott ügyfél kártyájának aktiválása a CMR-ben
icon
Értékesítési csatorna kiépítése egyetlen alkalmazásban a hívási és értékesítési adatok elemzésével
icon
Kimenő hívásokat kezdeményezni a saját CRM-en belül
icon
Az ügyfelek bejövő hívásai automatikus átirányítása a személyes menedzserhez és az ügyfélkártya kiemelésével a CRM rendszerben
icon
Rögzített beszélgetések hozzárendelése az ügyfélkártyákhoz a CRM rendszerben
icon
A céges telefonkönyv szinkronizálása a Virtuális Alközpont belső rövid számaival és a CRM-el

Az KOMPaaS API-ja, folyamatosan bővül, kiegészítve a legújabb módszerekkel, melyeket a leggyakrabban igényelnek az ügyfeleink.

Hogyan kell használni az KOMPaaS API-t:

  • Lépjen a saját MyKOMPaaS fiókba, majd kattintson az API menüpontra.
    Tokent az alábbi menüpontban tud generálni:

  • A MyKOMPaaS fiókban elérhető még az API dokumentáció, részletes módszer leírással is:

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)