Megoldás
Chatbot szerkesztő
A felhasználók 60%-a elhagyja a weboldalt, ha az online tanácsadó nem válaszol 5 másodpercen belül.
A chatbotok azonnali válaszokat adnak, 24/7 dolgoznak, soha nem lesznek betegek és fáradtak. Ne hagyja az ügyfelek elvesztését.
Hozza létre a Chatbot-ot!Előnyök:
Csak azért veszít ügyfeleket, mert nincs ideje megválaszolni minden kérdésüket? Hozzon létre Chatbotot, amely reagálni fog a látogatók kérdéseire. Szerezzen több ügyfelet, több bevételt!
Túl sok időt tölt a gyakori kérdések megválaszolásával, és nem engedheti meg magának, hogy új alkalmazottakat vegyen fel, mert már sok pénzt költött a webhelyről érkező azonos típusú ügyfélkérések feldolgozására? A chatbotok elvégzik a munka 80%-át. Így 30% -ot spórolhat meg az ügyfélszolgálati költségeken.
Tudja, mi tartja éjszaka fent ügyfeleit, és miért veszíti el a kérések akár 30% -át éjszaka és hétvégén? A chatbotok a nap 24 órájában, szünet és szabadnap nélkül dolgoznak. Növelje a reakciósebességet, és gyűjtse össze a több csatornáról érkező üzeneteket egyetlen egyszerű műszerfalon! Növelje eladásait és nyereségét!
Készítse el a kód nélküli első Chatbot-ot most!
A siker története
A Chatbot segített több előfizetőt abban, hogy részt vegyen a vetélkedőben
50-szer nagyobb, mint az átlagos - nézők száma, akik rápillantottak a vetélkedőt tartalmazó posztra
30%-a az érdeklődő közönségnek részt vett a versenyben
Tarifák
Mi megbízhatóak vagyunk
Esettanulmányok
Hány call center munkatársat állíthat ki egy online áruház a megrendelések visszaigazolására és feldolgozására? Képesek lesznek -e azonnal válaszolni, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a vonal túlsó végén? De még ha ez nem is lesz probléma — ez sem lesz elegendő egy sikeres reklámkampány után, amikor a megrendelések száma szokásosnál jóval több lesz. Egyik ügyfelünk példáján keresztül elmondjuk: mi a megoldás.
A weboldalán folytatott online csevegés lehetővé teszi a céggel való írásos kapcsolatfelvételt, amelyet sokan kedvelnek. De ahhoz, hogy a chat ügyfeleket hozzon, egy külön alkalmazottat kell foglalkoztatni érte, és ez többletköltséget jelent. Most bemutatjuk, hogyan sikerült egyik ügyfelünknek a chatbot segítségével 80 %-kal csökkenteni az operátorok leterheltségét, eközben 12 %-kal növelni a honlap forgalmát.