robot head

Megoldás

Chatbot szerkesztő

A felhasználók 60%-a elhagyja a weboldalt, ha az online tanácsadó nem válaszol 5 másodpercen belül.

A chatbotok azonnali válaszokat adnak, 24/7 dolgoznak, soha nem lesznek betegek és fáradtak. Ne hagyja az ügyfelek elvesztését.

Kipróbálom

Előnyök

icon image

Csak azért veszít ügyfeleket, mert nincs ideje megválaszolni minden kérdésüket? Hozzon létre Chatbotot, amely reagálni fog a látogatók kérdéseire. Szerezzen több ügyfelet, több bevételt!

icon image

Túl sok időt tölt a gyakori kérdések megválaszolásával, és nem engedheti meg magának, hogy új alkalmazottakat vegyen fel, mert már sok pénzt költött a webhelyről érkező azonos típusú ügyfélkérések feldolgozására? A chatbotok elvégzik a munka 80%-át. Így 30% -ot spórolhat meg az ügyfélszolgálati költségeken.

icon image

Tudja, mi tartja éjszaka fent ügyfeleit, és miért veszíti el a kérések akár 30% -át éjszaka és hétvégén? A chatbotok a nap 24 órájában, szünet és szabadnap nélkül dolgoznak. Növelje a reakciósebességet, és gyűjtse össze a több csatornáról érkező üzeneteket egyetlen egyszerű műszerfalon! Növelje eladásait és nyereségét!

robot with plus sign

Készítse el a kód nélküli első Chatbot-ot most!

scheme

A siker története

digital marketing agency

A Chatbot segített több előfizetőt abban, hogy részt vegyen a vetélkedőben.

50-szer nagyobb, mint az átlagos - nézők száma, akik rápillantottak a vetélkedőt tartalmazó posztra.

30%-a az érdeklődő közönségnek részt vett a versenyben.

Tarifák

Promo14 nap
Havi díj:
0 Ft
Tartalmazott szkriptek:
3
További forgatókönyv:
1500 Ft
Quick start
Havi díj:
1400 Ft
Tartalmazott szkriptek:
3
További forgatókönyv:
999 Ft
Standart
Havi díj:
2500 Ft
Tartalmazott szkriptek:
5
További forgatókönyv:
899 Ft
Optimal
Havi díj:
4200 Ft
Tartalmazott szkriptek:
10
További forgatókönyv:
799 Ft

Mi megbízhatóak vagyunk

client logotype
client logotype
client logotype
client logotype
client logotype

Esettanulmányok

Hogyan támogattunk egy nagy webáruházat 2,7 -szer több megrendelést felvenni és a nyereségét növelni

Hány call center munkatársat állíthat ki egy online áruház a megrendelések visszaigazolására és feldolgozására? Képesek lesznek -e azonnal válaszolni, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a vonal túlsó végén? De még ha ez nem is lesz probléma — ez sem lesz elegendő egy sikeres reklámkampány után, amikor a megrendelések száma szokásosnál jóval több lesz. Egyik ügyfelünk példáján keresztül elmondjuk: mi a megoldás.

Hogyan segítik a Chatbotok az online marketing ügynökségeket?

A weboldalán folytatott online csevegés lehetővé teszi a céggel való írásos kapcsolatfelvételt, amelyet sokan kedvelnek. De ahhoz, hogy a chat ügyfeleket hozzon, egy külön alkalmazottat kell foglalkoztatni érte, és ez többletköltséget jelent. Most bemutatjuk, hogyan sikerült egyik ügyfelünknek a chatbot segítségével 80%-kal csökkenteni az operátorok leterheltségét, eközben 12%-kal növelni a honlap forgalmát.

Válaszok kérdéseire