Megoldás

Chatbot szerkesztő

A felhasználók 60%-a elhagyja a weboldalt, ha az online tanácsadó nem válaszol 5 másodpercen belül.

A chatbotok azonnali válaszokat adnak, 24/7 dolgoznak, soha nem lesznek betegek és fáradtak. Ne hagyja az ügyfelek elvesztését.

Hozza létre a Chatbot-ot!

Előnyök:

Csak azért veszít ügyfeleket, mert nincs ideje megválaszolni minden kérdésüket? Hozzon létre Chatbotot, amely reagálni fog a látogatók kérdéseire. Szerezzen több ügyfelet, több bevételt!

Túl sok időt tölt a gyakori kérdések megválaszolásával, és nem engedheti meg magának, hogy új alkalmazottakat vegyen fel, mert már sok pénzt költött a webhelyről érkező azonos típusú ügyfélkérések feldolgozására? A chatbotok elvégzik a munka 80%-át. Így 30% -ot spórolhat meg az ügyfélszolgálati költségeken.

Tudja, mi tartja éjszaka fent ügyfeleit, és miért veszíti el a kérések akár 30% -át éjszaka és hétvégén? A chatbotok a nap 24 órájában, szünet és szabadnap nélkül dolgoznak. Növelje a reakciósebességet, és gyűjtse össze a több csatornáról érkező üzeneteket egyetlen egyszerű műszerfalon! Növelje eladásait és nyereségét!

Készítse el a kód nélküli első Chatbot-ot most!

A siker története

A Chatbot segített több előfizetőt abban, hogy részt vegyen a vetélkedőben

50-szer nagyobb, mint az átlagos - nézők száma, akik rápillantottak a vetélkedőt tartalmazó posztra

30%-a az érdeklődő közönségnek részt vett a versenyben

Tarifák

Promo14 nap
Havi díj:
0 Ft
Tartalmazott szkriptek:
3
További forgatókönyv:
1500 Ft
Quick start
Havi díj:
1400 Ft
Tartalmazott szkriptek:
3
További forgatókönyv:
999 Ft
Standart
Havi díj:
2500 Ft
Tartalmazott szkriptek:
5
További forgatókönyv:
899 Ft
Optimal
Havi díj:
4200 Ft
Tartalmazott szkriptek:
10
További forgatókönyv:
799 Ft

Mi megbízhatóak vagyunk

Esettanulmányok

Hogyan támogattunk egy nagy webáruházat 2,7 -szer több megrendelést felvenni és a nyereségét növelni

Hány call center munkatársat állíthat ki egy online áruház a megrendelések visszaigazolására és feldolgozására? Képesek lesznek -e azonnal válaszolni, hogy az ügyfelek ne várakozzanak a vonal túlsó végén? De még ha ez nem is lesz probléma — ez sem lesz elegendő egy sikeres reklámkampány után, amikor a megrendelések száma szokásosnál jóval több lesz. Egyik ügyfelünk példáján keresztül elmondjuk: mi a megoldás.

Hogyan segítik a Chatbotok az online marketing ügynökségeket?

A weboldalán folytatott online csevegés lehetővé teszi a céggel való írásos kapcsolatfelvételt, amelyet sokan kedvelnek. De ahhoz, hogy a chat ügyfeleket hozzon, egy külön alkalmazottat kell foglalkoztatni érte, és ez többletköltséget jelent. Most bemutatjuk, hogyan sikerült egyik ügyfelünknek a chatbot segítségével 80 %-kal csökkenteni az operátorok leterheltségét, eközben 12 %-kal növelni a honlap forgalmát.

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)