Megoldás
Tiszta telefonszámok az értékesítés pontos nyomon követéséhez
Véletlen, nem tárgyszerű hívások nélküli analitika.
MegrendelemA dinamikus call-tracking segít nyomon követni, hogy a hirdetések alapján hány ügyfél került a honlapra, és pontosan honnan érkeznek oda
Telefonszámok automatikus helyettesítése. Minden lehetséges ügyfél, aki a tartalomalapú hirdetésekből érkezik az oldalra, látja a cég telefonszámát, a rendszer pedig ezekből a számokból azonosítja be a felhasználókat, és statisztikákat gyűjt.
A vásárlók a hirdetéseinkben megadott telefonszámokat korábbi kampányokban is láthatták már, ezért előfordulhat, hogy ezekre a számokra nem tárgyszerű hívások is érkeznek
Ha gyakori hívásokat kap olyan ügyfelektől, akik mások hirdetéseiben látták az Ön telefonszámát, akkor ez torzíthatja a statisztikákat, és akadályozhatja az értékesítők munkáját. Attól függően, hogy a számot mennyi ideig pihentették, több vagy kevesebb lehet a nem célirányos hívások száma. De ilyenek mindig akadhatnak, és számukat nem lehet előre megjósolni.
Tiszta telefonszámok az értékesítési források nyomon követéséhez
Nemzetközi szolgáltatói státuszunkból adódóan tudunk ajánlani tiszta telefonszámokat, amelyekre az elmúlt 3 hónapban nem érkezett bejövő hívás. Választékunkban 50 000 telefonszám található Magyarország minden nagyvárosából és további öt olyan országból, ahol jelen vagyunk mint távközlési szolgáltató.
- Helyi telefonszámok minden régióban
Növeli a vásárlók bizalmát, ha saját városuk körzetszámával ellátott telefonszámot látnak a kijelzőn.
- Könnyen elérhető vállalata
Az ügyfél hívásokat a call-center valamennyi operátora egyszerre látja vagy a rendszer sorba állítja azokat - ez az Ön döntése.
- Megbízható kommunikáció az ügyfelekkel
A telefonkapcsolat jó minőségű, mert a szolgáltatásokat nem közvetítőkön keresztül, hanem a saját telefonközpontjainkkal nyújtjuk.
- Integráció az analitikával és a CRM-mel
Az analitikával és a népszerű CRM rendszerekkel az integrációt 10 perc alatt beállítjuk.
Ingyenesen csatlakoztathat közvetlen tiszta virtuális telefonszámot
Telefonszám kiválasztásánál nem csak kategóriák szerint választhat számokat: a standardtól az exkluzívig, hanem az úgynevezett szűrt (tiszta) számokat is - azokat, amelyekre az elmúlt 3 hónapban nem érkezett bejövő hívás. Honlapunkon megrendelheti a számokat annak függvényében, hogy az elmúlt 90 napban hány hívás érkezett az egyes számokra - "Kevesebb mint 10", "Kevesebb mint 100", "Több mint 100".
- Hívások száma: < 3
- 3 — 10
- 10 — 100
- 100 <
Kövesse nyomon az analitikai adatokat anélkül, hogy a nem tárgyszerű hívások elvonnák a figyelmét

Kulcsszavakhoz igazodva
Meggyőződhet arról, hogy mely hirdetések és kulcsszavak generálnak több hívást és melyek kevesebbet. Ez azt is jelenti, hogy Ön majd úgy tudja finom hangolni a reklámkampányát, hogy az maximális nyereséget eredményezzen.

Minden hívásadat az Ön szeme előtt
Nyomon követheti, hogyan kommunikálnak a menedzserek ügyfeleikkel: veszítenek-e hívásokat, mennyi hosszan és miről beszélnek velük. A tiszta számok alkalmazása révén gyakorlatilag nem lesznek véletlen hívások - csak a potenciális ügyfelek megkeresései maradnak.

Teljes információ az egész értékesítési tölcsérről
A szemléletes beszámolók minden információt tartalmaznak a kampányok előrehaladásáról és a hirdetési befektetések megtérüléséről, a hirdetés megjelenésétől kezdve az üzletkötésen át az eladásig.
Ügyfél esettanulmányok
Hozzunk létre értékesítési házi akadémiát! Hogyan segíthetünk a kezdő menedzsereknek profi értékesítővé válni?
Hány igazán tehetséges, hozzáértő értékesítő található a csapatában? Egy? Esetleg több? Ha nem akarja, hogy egyszer csak egy kiüresedett osztályon találja magát, mindenkiből profi szakembert kell faragni. Vizsgáljuk csak meg, ezt hogyan érhetjük el.
Cikk olvasása