Vissza a hírekhez
A siker receptjei

Hozzunk létre értékesítési házi akadémiát! Hogyan segíthetünk a kezdő menedzsereknek profi értékesítővé válni?  

Hány igazán tehetséges, hozzáértő értékesítő található a csapatában? Egy? Esetleg több? Ha nem akarja, hogy egyszer csak egy kiüresedett osztályon találja magát, mindenkiből profi szakembert kell faragni. Vizsgáljuk csak meg, ezt hogyan érhetjük el.

Első lépés- termék megismerése
Rendkívül fontos, hogy az új értékesítési szakemberek megismerjék az Ön termékét. E nélkül a meggyőzés legravaszabb technikái sem működnek: mindenekelőtt a menedzsernek pontosan tudnia kell, hogy mit kínál, kinek lehet az érdekes és miért.

Nagyon fontos észben tartani: az ügyfél elsősorban a problémája megoldása érdekében keresi fel Önt, szövetségest és szakértőt keres, aki segít neki ebben. Ha a menedzser képes erre, akkor az üzlet minden bizonnyal meg is valósul.

A legjobb, ha a cég tudásbázisában gyűjtjük az információkat: így rendszerezve és bármikor elérhetővé válnak. Az új munkatársak könnyebben áttanulmányozhatják, a meglévő munkatársak pedig szükség szerint újabb információkkal egészíthetik ki az adatbázist.

Sikeres tárgyalások elemzése

Ebben a Virtuális alközpont és a Hívásrögzítés funkció — más szolgáltatásokkal kombinálva — felbecsülhetetlen segítséget nyújt. Ez egyfajta «fekete doboz» az Ön vállalkozása számára, amelyet a repülésben történő felhasználástól eltérően rendszeresen használhat, figyelemmel kísérheti és javíthatja az alkalmazottak munkáját, mielőtt hanyatlani kezdene az üzletmenet.

Az értékesítési munkatársak összes telefonbeszélgetését a rendszer rögzíti. Tárolni tudja azokat a hívásokat, amelyek sikeres tranzakciókat eredményeztek, elemezze ki azokat a kezdő munkatársakkal együtt. Az eredmény különösen akkor lesz észrevehető, ha sok ilyen rögzített beszélgetésük van.

Gondolkodjon el azon és segítsen megérteni az értékesítési munkatársaknak, hogy pontosan mit csinálnak a vezető értékesítők úgy, ahogy azt senki más? Hogyan beszélnek az ügyfelekkel, hogyan érnek el sikereket? És ahogy felmerül egy ilyen ötlet, a következő tárgyalások során ellenőrizze le azokat.

Súgó funkció a KOMPaaS Virtuális alközpontjában

Amikor a menedzserek önállóan kezdik el felhívni az ügyfeleket, eleinte elkerülhetetlenül követnek el hibákat. A termék megismerése, a rendelkezésre álló tudásbázis és a kollégák tapasztalatainak tanulmányozása ellenére a problémás ügyfelekkel való foglalkozás során elfelejthetik a forgatókönyveket és előírásokat, összezavarodhatnak az akciókban és a műszaki specifikációkban.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy ők maradjanak ki az első eladásokból. Segítsen nekik! Csatlakoztassa a „Súgó” funkciót a kezdők számára. Segítségével egy tapasztaltabb munkatárs párhuzamos vonalon hallgathat be az ügyfél és egy kezdő menedzser telefonbeszélgetésébe, és ha szükséges, a beszélgetésbe akkor kapcsolódik be a tapasztalt munkatárs, akit nem hallhat más, csak a fiatal kolléga.

A Súgó segít az újoncoknak:

— a tapasztalatszerzésben, a nehéz és konfliktusos ügyfelek kezelésében
— önbizalomszerzésben
— a beszélgetés során ne felejtsen el semmilyen fontos részletet
— fenntartani az ügyfelek bizalmát, és sikeresen lezárni az üzletet.

Online monitoring és elemzés

A menedzserképzés egy folyamatos tevékenység. A szakembereknek, még ha évek óta is dolgoznak Önnel együtt, érdemes tanulniuk egymástól és Önnek pedig figyelni kell hatékonyságukat, szükség esetén segíteni őket.

Ehhez a Virtuális alközpont által biztosított összes analitikai funkciót fel kell használnia. Így például az «Online-monitoring panel» funkció lehetővé teszi az operátorok leterheltségének, a nem fogadott hívások számának és a hívások időtartamának valós időben történő nyomon követését. Támaszkodjon ezekre az adatokra, hogy megtudja kik a leghatékonyabb szakemberek!

Fontos

Minden értékesítési munkatárs, még a szakterületük vitathatatlan profi menedzserei is, valamikor újoncok voltak. Annak érdekében, hogy a jelenlegi újoncok a lehető leggyorsabban alkalmazkodjanak és aknázhassák ki potenciáljukat, ne feledje a legfontosabb dolgokat:

  1. Először is a termék megismerése, ami minél részletesebb, annál jobb.
  2. Használja fel az ügyfelekkel folytatott sikeres tárgyalások valódi tapasztalatait.
  3. Vonja be a kezdők betanításába a tapasztaltabb munkatársakat.
  4. Folyamatosan elemezze és javítsa a részleg hatékonyságát.

Sikeres és eredményes munkát kívánunk, készek vagyunk a segítségére lenni!

Kommentek:
Érdekesnek találhatja a következőket