Funkciók
Súgó – belehallgatás a beszélgetésekbe
A Súgó egy olyan funkció, amely segítségével a tapasztaltabb munkatárs egy párhuzamos vonalon belehallgat az ügyfél és a kezdő menedzser telefonbeszélgetésébe és szükség esetén instruálja a kollégáját.
Miért van erre szükség?
Az új call center munkatárs vagy menedzser betanítása sok időbe telik. Még ezt követően is előfordul, hogy egy bonyolultabb ügy vagy botrányos ügyfél esetén zavarba kerül. A beszégetésbe ekkor kapcsolódik be egy tapasztalt munkatárs, akit nem hall más, csak a fiatal kolléga.
KipróbálomA Súgó segít:
az ügyféllel folytatott párbeszéd folyamatos fenntartásában
feltenni az összes fontos kérdést és azonnal pontosítani a megrendelés részleteit
tájékoztatást adni az akciókról és engedményekről, valamint sikeresen zárni az ügyletet
Előnyök
A menedzserek hamarabb beletanulnak a nehéz ügyfelek és konfliktusok kezelésébe
Az ügyfelek minden kérdésükre választ kapnak, még ha csak egy munkatárs is kommunikál velük
Az ügyfelek nagyobb bizalommal lesznek a cég iránt, növekszik a sikeres ügyletek száma
Kapcsolja be a menedzsreek Súgóját és erősítsék az értékesítési részleget!