Funkciók
Súgó - belehallgatás a beszélgetésekbe
A Súgó egy olyan funkció, amely segítségével a tapasztaltabb munkatárs egy párhuzamos vonalon belehallgat az ügyfél és a kezdő menedzser telefonbeszélgetésébe és szükség esetén instruálja a kollégáját.
Miért van erre szükség?
Az új call center munkatárs vagy menedzser betanítása sok időbe telik. Még ezt követően is előfordul, hogy egy bonyolultabb ügy vagy botrányos ügyfél esetén zavarba kerül. A beszégetésbe ekkor kapcsolódik be egy tapasztalt munkatárs, akit nem hall más, csak a fiatal kolléga.
KipróbálomA Súgó segít:
Előnyök
A menedzserek hamarabb beletanulnak a nehéz ügyfelek és konfliktusok kezelésébe
Az ügyfelek minden kérdésükre választ kapnak, még ha csak egy munkatárs is kommunikál velük
Az ügyfelek nagyobb bizalommal lesznek a cég iránt, növekszik a sikeres ügyletek száma
Tarifa
Funkció bekapcsolása
A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.
Önálló bekapcsolás