Funkciók
Robotvezérlő
Ez az egyszerű megoldás lehetővé teszi, hogy automatikusan létrejöjjön a visszahívás az összes nem fogadott hívás esetén. A Virtuális alközpontban a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.
KipróbálomMiért van rá szükség?
A robotvezérlő elősegíti az egyszerű és hatékony üzleti kommunikáció létrehozását, növeli a vállalat bevételét anélkül, hogy egyetlen ügyfelet is elveszítsen. A megoldás hasznos lesz azoknak a kis- és középvállalkozásoknak, amelyek úgy döntenek, hogy javítani szeretnék az ügyfélszolgálatot és növelni szeretnék a felhasználói lojalitást. Az új funkció segít a hirdetési kampányok során, ha a vártnál több bejövő hívás érkezik.
Előnyök
Automatikus visszahívás nem fogadott hívások esetén
Beállítható egy várakozási sor az újra híváshoz
Időrend szerint működik, éjjel nem kezdeményez visszahívást
Beállítható az újratárcsázás kísérleteinek a száma
Tudja mellőzni a megadott időnél rövidebb hívásokat
A rendszer ki tudja zárni a listából azokat a számokat, amik korábban már tárcsázva voltak