Funkciók
Online-monitoring panel
Online Monitoring - ennek a funkciónak köszönhetően valós időben nyomon tudja követni az alkalmazottak telefon vonalainak a foglalatságát és leterheltségét.
KipróbálomMiért van rá szükség?
Ezzel a funkcióval ellenőrizni lehet a munkafolyamatok volumenét, az alkalmazottak leterheltségét. A hálózat állapotát érintő problémákat fel lehet tárni, és szükség esetén be lehet avatkozni. Statisztika összegzi a belső, külső és mobil mellékek forgalmát. Ezen felül nem csak az aktuális nap fogadott és elszalasztott hívásait mutatja, hanem előző napra visszamenőleg, óránként nyilván vannak tartva a hívások, minden részlettel együtt.
Előnyök
Ingyenes
Részletes adatok a hívásokról
Nem fogadott hívások kezelése
Alkalmazottak folyamatos ellenőrzése
Telefonhálózat állapotának figyelése
Kiváló szolgáltatásminőségi támogatás