Termék
Növelje az eladásokat és javítsa az ügyfélélményt a ChatGPT által továbbfejlesztett Chatbottal
Csökkentse költségeit mesterséges intelligencia által vezérelt chatbotunkkal, amely egyszerre korlátlan számú ügyfélkérést kezel 24 órában a hét minden napján. Zökkenőmentesen integrálja azt a webhelyén található üzenetküldőkkel és csevegőmodulokkal az egyszerűbb kommunikáció érdekében az ügyfél összes érintkezési pontján.
A chatbot az előre definiált, testreszabható forgatókönyvek alapján kommunikál ügyfelek körében népszerű közösségi médiaplatformokon vagy webhelye widgetjén. Azonnal válaszol a kérdésekre, személyre szabott információkat nyújt, és kérésre összeköti az ügyfelet a szükséges ügyintéző alkalmazottal.
A chatbotok létfontosságúak az értékesítés és az ügyféltámogatás hatékony működéséhez
Segítségükkel az ügyfelek elégedettek és hűségesek maradnak, és gyorsabban vásárolhatnak, amikor csak szeretnének.
69%Az ügyfelek 69%‑aa gyors visszajelzés érdekében inkább chatbotokkal lép kapcsolatba
60%A felhasználók 60%‑aelhagyja az oldalt, ha 5 másodpercen belül nem kap választ
67%A 40 év alattiak 67%‑ainkább botokon keresztül vásárol
82%A vállalatok 82%‑aelengedhetetlen elemnek tartja a chatbotokat az értékesítési folyamatukban
Gyors beállítás, megbízható használat
- Készítsen mesterséges intelligenciával támogatott, testreszabott párbeszéd forgatókönyveket!
Népszerű üzleti esetekhez alakítsa a beszélgetési forgatókönyveket kódolás nélkül, drag-and-drop építőnkkel. Legújabb AI-integrációnkkal nem kell minden kérdést előre kitalálnia – a mesterséges intelligencia széles körű kérdéskört kezelhet weboldala vagy szöveges fájlok tartalma alapján. További segítség igénylése esetén az ügyfél más csatornákon, például telefonon, chaten vagy e-mailen is elérhet támogatást. Egyedi, kulcsrakész megoldást is kérhet bármilyen összetettségű feladathoz.
- Személyre szabás, integráció és nyomon követés
Gyűjtse össze az elsődleges ügyféladatokat, és kövesse az interakciók forrását. API-kulcsokkal automatikusan továbbíthatja az adatokat CRM rendszerekbe és harmadik féltől származó eszközökbe, vagy közvetlenül a beszélgetés során beilleszthet személyre szabott változókat, amelyek növelik az ügyfélélményt.
- Tesztelje a chatbot képességeit 14 napig ingyen
Kezdje el ingyenes, 14 napos próbaidőszakát, és lássa a chatbot erejét három beszélgetési forgatókönyvvel!
Megrendelem
Építse meg első chatbotját percek alatt, kódolás nélkül!
Rendeljen egyedi ChatbototAlakítsa át ügyféltámogatását egy értékesítési és marketing erőművé!
- Lendítse fel az esetek megoldását
A KOMPaaS chatbotokat használó cégek 90%-a jelentős gyorsabb megoldást tapasztal az ügyfélpanaszokra.
- Pörgősítse fel az értékesítést
A chatbot támogatja marketing- és értékesítési törekvéseit azáltal, hogy összegyűjti, minősíti és szegmentálja a potenciális ügyfeleket minden kapcsolati ponton, legyen szó közösségi médiáról vagy weboldal widgetekről.
Az új leadekről közvetlenül e-mailben vagy üzenetben értesítést kap. Támogassa a potenciális ügyfeleit a szükségleteikhez igazított tartalom megosztásával, vagy tájékoztassa őket aktuális ajánlatairól.
Hatékonyabban kezelheti ügyféladatbázisát, csökkentheti a visszafordulási arányt, ezáltal gyorsabban értékesíthet.
- Csökkentse az ügyintézők terheit
A chatbotok 24/7/365 segítséget nyújtanak, amikor az ügyfelek felkeresik Önt. A gyakori megkeresések akár 80%-át is átvehetik, így az ügyféltámogató csapata a bonyolultabb problémákra összpontosíthat.
- Költségmegtakarítás
Egy chatbot segítségével akár 30%-ot is megtakaríthat az ügyféltámogatási költségeken emberi ügyintéző alkalmazásához képest ugyanakkora munkaterhelés esetén.
- Erősítse meg a vállalat imázsát
A közösségi médiában az ügyfeleik kérdéseire választ kapó fogyasztók 74%-a pozitívabb véleménnyel lesz a brand-ről. Készítsen alaposan konfigurált szcenáriókat, és adjon személyes perspektívát az ügyfélhűség ösztönzése érdekében.
Egy kényelmes, választ adó chatbot erősíti a hírnevét, mint ügyfélorientált vállalat.
Integrálva a kedvenc üzenetküldőivel
Emelje tovább a növekedést a KOMPaaS kész megoldásaival!
KOMPaaS Chatbot + Virtuális Alközpont
A KOMPaaS virtuális alközpontjával kombinálva a chatbotok erőteljes megoldást nyújtanak vállalkozása működésének új szintre emeléséhez.
A chatbotok optimalizálják az ügyfélinterakciókat azáltal, hogy kezelik az elsődleges megkereséseket, válaszokat adnak, és hatékonyan irányítják a hívásokat. Hozzáférnek a virtuális alközponthoz kapcsolódó adatbázisokhoz, gyors és személyre szabott információk lekérdezését kínálva, így javítva az ügyféltámogatás általános hatékonyságát. Az integrált chatbotok éjjel-nappali támogatást nyújtanak, és képesek egyszerre nagyszámú megkeresés kezelésére.
MegrendelemChatbot az értékesítés gyorsításához
Integráljon egy chatbotot, amely egyszerre válaszol minden üzenetküldő alkalmazásában, gyorsan szűri a kéréseket, 24/7 működik, és önállóan zárja le az kevésbé összetettebb ügyleteit.
Válassza a KOMPaaS Chatbotot többplatformos támogatással, felhasználóbarát dizájnnal, kész CRM integrációkkal, valamint zökkenőmentes potenciális ügyfélgondozással és ügyfélkapcsolat-kezeléssel, például hírlevelek révén.
Chatbotunk egy alacsony kódigényű megoldás, amely lehetővé teszi a marketing és értékesítési csapatok számára, hogy testreszabott szcenáriókat hozzanak létre – programozási ismeretek nélkül.
Többet szeretnék tudniChatbot az e-mail marketing optimalizálásához
Emelje új szintre e-mail marketingjét chatbotok segítségével, amelyek akár ötszörös növekedést eredményeznek az e-mail megnyitási arányban és a kattintási arányban (CTR). Használjon szegmentált e-maileket, multimédiát, és gyorsan készítsen hírleveleket.
Ideális marketingügynökségek számára a gyors ügyféltámogatás érdekében, webáruházak számára az akciók konverziójának növelésére, valamint online oktatási szolgáltatók számára, hogy hatékonyan tartsák fenn a résztvevőkkel való kapcsolatot és népszerűsítsék kurzusaikat.
Többet szeretnék tudniTestreszabott Chatbot, az Ön igényei szerint
Biztosítson eredményes és költséghatékony támogatást egy testreszabott chatbot segítségével. Felejtse el az éjszaka és hétvége során elveszett kérések problémáját! A chatbotok folyamatosan működnek, összegyűjtve az üzeneteket egy központi irányítópultban a gyors válaszok érdekében, így javítva az értékesítési hatékonyságot és a profitot.
Építse meg első chatbotját még ma intuitív, drag-and-drop AI-alapú platformunkkal, vagy nézze meg, hogyan készíthetünk Önnek egy testreszabott chatbotot.
Lépjen kapcsolatba értékesítési csapatunkkal!Fedezze fel kiegészítő termékeinket a maximális hatékonyság érdekében
Saját fejlesztésű, többcsatornás platform integrált mesterséges intelligenciáva.
Az AI Contact Center lehetővé teszi az értékesítési és ügyfélszolgálati szakemberek számára, hogy egyetlen felületen keresztül hang- és szöveges csatornákon kommunikáljanak az ügyfelekkel.
BővebbenEgyszerűsítse ügyfélkommunikációját automatikus hívások indításával, legyen szó tranzakciós vagy tömeges hívásokról, egy konkrét kapcsolati lista számára, az Ön által megválasztott ütemezésben.
Határozza meg a hívássorozatok teljesítési kritériumait, nyerjen betekintést az ügyfélinterakciókból, és gyorsítsa fel ügyfélszolgálatát a Speech-To-Text/Text-To-Speech (STT/TTS) funkcióval.
BővebbenMiért válassza a KOMPaaS Chatbotot?
Több mint 10 éves tapasztalat a telekommunikációs piacon
Telekommunikációs szolgáltató 5+ EU-országban
Több mint 60 000 virtuális telefonszám, amelyet a szabályozók osztottak ki
Nézze meg, mit mondanak ügyfeleink
A KOMPaaS szolgáltatást már több éve használjuk, és teljesen elégedettek vagyunk vele. Soha nem tapasztaltunk megszakítást. A szolgáltatás rugalmas és megbízható. Nagyon ajánljuk még bonyolultabb ötletekhez is, hiszen a hozzáértő és segítőkész KOMPaaS csapat támogatni fog a sikeres megvalósításban.
Gergely KarcosLead IT & DevelopmentA Covid-19 járvány kezdete óta több mint 1 000 bejövő rendelési hívást kapunk havonta. A KOMPaaS innovatív megoldásainak segítségével összekapcsoltuk a telefonhívásokat a foglalási rendszerünkkel. Pácienseink 24 órában kérhetik a receptjeiket és ajánlásaikat, ezáltal javítva és felgyorsítva a betegellátást. A KOMPaaS percalapú csomagjával csökkenteni és optimalizálni tudtuk telefonköltségeinket.
Dr. Erzsébet Mária Takácsallergist, pulmonologistNégy évvel ezelőtt több VOIP szolgáltatóhoz fordultunk, teszteltük őket, és végül a KOMPaaS-t választottuk. Azóta sem bántuk meg. Rugalmas, innovatív és gyors. Jelenleg három országban nyújtunk VOIP szolgáltatásokat. Szívből ajánljuk a KOMPaaS-szal való együttműködést.
Attila ElekesCEO