Termék
Chatbot
A fiatalok a telefonjaikon leginkább csetelni szoktak: a szöveges üzeneteket az Y és Z generációhoz tartozók 60%-a (18-29 évesek) választja legtöbbször.
- - Megbízható távközlési szolgáltatás
- - Telegram, Viber
- - Bármilyen integráció
- - Felhasználói változók
Ingyenes próbaidőszak
3 forgatókönyv
Mi a chatbot?
A Chatbot egy olyan termék, amely a szöveges üzenetküldő rendszerekben szcenáriók segítségével automatizálja a kommunikációt. Tervezőprogramunk segítségével könnyen létrehozható a párbeszéd forgatókönyve:
- Megadjuk a szükséges bot-válaszokat és a felhasználói adatlekéréseket
- A szcenáriót hozzárendeljük a megfelelő üzenetküldő rendszerhez (Telegram, Viber)
- Szükség esetén hozzáadjuk az integrációt (CRM, Google Sheets, egyéb szolgáltatások)
Egy gombnyomást követően minden működni fog!
Miért van szükség chatbot-ra?
A fogyasztói célközönséggel folyatott beszélgetések tapasztalatai alapján készítünk hatékony forgatókönyveket abból a célból, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikációt a chatbot-ra bízzuk, ezáltal munkatársaink felszabaduló idejét más, fontosabb célra használjuk ki. Várakozásaink szerint a megkeresések 80-90 %-át már a chatbot önállóan fogja fogadni és feldolgozni a munkatársaink igénybevétele nélkül.
Nincs szükség arra, hogy minden egyes üzenetküldő rendszerben vagy közösségi hálón egyedi kommunikációt építsünk ki. Egy forgatókönyv könnyen importálható az összes platformra és minden adat automatikusan landolhat a saját CRM rendszerünkben.
Az API segítségével minden adatot a chatbot-ra feltölthetünk, amely így azokat bármely menedzsernél sokkal gyorsabban tudja eljuttatni az ügyfelek számára.
Egy korszerű vállalkozás ma már nem létezhet korszerű kommunikációs rendszerek nélkül. Amíg a versenytársaink már bonyolult analitikai adatfeldolgozással optimalizálják üzleti folyamataikat, mi meg továbbra is postán küldjük ki reklám-brossúráinkat, előbb vagy utóbb kiszoríthatnak bennünket az üzletből, mert ami még "tegnap" működött, nem biztos, hogy "ma" is működni fog.
A chatbot gyakorlatiasan és pontosan válaszol, nem betegszik meg és nem hibázik. Mindig jóindulatú, objektív és jól informált. A bot bármikor türelmesen várja az ügyfél válaszát, ő maga is egy másodperc alatt reagál a nap 24 órájában, a hét 7 napján.
Kinek van szüksége a chatbot-ra?
Indítsanak egy újabb értékesítési csatornát a célközönséggel való kommunikáció céljából az értékestési tölcsér minden szakaszában! Teljesen automatizálja az értékesítési folyamatot, a szolgáltatás megrendelést, a chat-boton keresztül valósítsa meg szolgáltatását!
Vonják be jobban célközönségüket: szervezennek játékokat, kvízeket és akciókat! A közösségi hálók és messengerek felhasználóival saját nyelvükön kommunikáljanak.
Csökkentsék az egy ügyfélre jutó támogatási költségeket a méretnagyság kihasználásával, azonos idő alatt jóval nagyobb számú megkeresés feldolgozásával. Az IBM szerint a chat-botok bevezetése 30%-kal csökkenti az ügyfélszolgálati költségeket.
Miért éppen a mi chatbot-unk?
API segítségével beállítható az automatikus adatkinyerés annak érdekében, hogy az Ön chatbot-ja csak az aktuális információkat ossza meg az ügyfelével.