Termék

Multichat

A vállalat összes üzenetküldője, csevegője és közösségi hálózata kényelmesen egyetlen felületen.

2500 Ft-tól/hó

Mi az a Multichat?

A Multichat egy online felület, amely különböző kommunikációs csatornákat egyesít. Egyetlen munkaterületen egyszerre lehet párbeszédet folytatni a közösségi hálózatokon, üzenetküldőkön keresztül kommunikáló ügyfelekkel, valamint a weboldalon található chat, illetve a visszajelző űrlap segítségével. A felhasználóbarát felület számos hasznos funkciót tartalmaz.

A Multichat segítségével az ügyfélszolgálati operátorok a hívások elvesztése nélkül dolgozhatják fel a kéréseket, nyomon követhetik a párbeszédek állapotát és átirányíthatják a párbeszédeket más szakemberekhez. Időben kapcsolódhatnak a chatbotokkal folytatott felhasználói interakciókhoz, automatikus válasz szkripteket állíthatnak be, és a hangszolgáltatási integráción keresztül akár vissza is hívhatják az ügyfeleket.

Mit foglal magában a Multichat?

  • icon image

    Ingyenes 14 napos próbaidőszak

  • icon image

    Gyors telepítés, 0-24 órás technikai támogatás

  • icon image

    Hívás időmegtakarítás a visszahívási lehetősé ggel

  • icon image

    Hívások rögzítésének lehetősége a virtuális alkőzponton keresztül

  • icon image

    Egyszerű integráció az analitikai szolgáltatásokkal

  • icon image

    Kapcsolódás a főbb CRM-rendszerekhez

  • icon image

    Statisztikák a menedzserek párbeszédeiről és hívásairól

Hogyan aktiválható a Multichat szolgáltatás?

  1. Kattintson a "Megrendelem" gombra, a További szolgáltatás rendelése menü eléréséhez

  2. Töltse ki a megrendelőlapot, a Szolgáltatás mezőben válassza a "Tanácsadás" lehetőséget

  3. Menedzserünk felveszi Önnel a kapcsolatot a részletek tisztázása és a megrendelés véglegesítése miatt

  4. A Multichat szolgáltatás beállítható technikai támogatásunk segítségével, vagy beállíthatja akár önállóan a Tudásbázis igénybevételével

  5. Vagy keressen minket a +36 1 490 0999 számon

    Megrendelem

Tarifák

Aktiválja a Multichat szolgáltatást kedvező feltételekkel és forgalmi korlátozások nélkül!

Promo14 nap
Havi díj:
0 Ft
Díjmentes bekapcsolás:
Weboldalak száma:
Korlátlan
Kezelők száma:
Korlátlan
Basic
Havi díj:
2500 Ft
Díjmentes bekapcsolás:
Weboldalak száma:
Korlátlan
Kezelők száma:
Korlátlan

Milyen előnyökkel jár a Multichat szolgáltatás az Ön vállalata számára?

  • icon image

    Online csevegés a weboldalon

    Egyre több ügyfél részesíti előnyben a szöveges kommunikációt. Adja meg a lehetőséget, hogy egy kényelmes kommunikációs csatornán keresztül érjék el Önt!

    • Egyszerű weboldal-integráció
    • Testreszabható design
    • Widgetek beállítása
    • Gyors válasz sablonok
  • icon image

    Visszahívási funkció (Callback)

    Többé nem kell csatlakoztatnia a zöld számot! Tegye ingyenessé a hívásokat, azon ügyfelek számára akik visszahívás - callback funkciót rendeltek!

    • Virtuális szám bekapcsolása
    • Virtuális alközpont funkció beállítása
    • Adatgyűjtés a visszahíváshoz az online chatben
    • Telefonhívások élő szöveggé való átalakítása
  • icon image

    Üzenetek gyűjtése minden csatornáról

    Telegram, Viber, online chat a weboldalon - mindez egy felületen! Használjon egy áttekinthető felületet az összes megkereséshez kapcsolódó beszélgetésekhez.

    • Üzenetek előzményeinek mentése
    • Adatok betöltése a közösségi hálózatokról
    • Beszélgetések osztályozása címkék alapján
    • Beszélgetőpartner elérhetőségi állapotának megjelenítése
  • icon image

    Chatbotok összekapcsolása

    Rutinfeladatok azonnali megoldása - tesztelje ingyen! Csökkentse a költségeket, illetve a megrendeléstől a tranzakció befejezéséig tartó időt.

    • Leadek rögzítése és osztályozása
    • Szcenáriók egyszerű beállítása
    • Csatlakoztatás az Automatikus híváshoz
    • Kvízek, felmérések, játékok és promóciós küldemények
  • icon image

    Reklám Analitika

    Csatlakozás a Google Analyticshez. Növelje reklámkampányai hatékonyságát!

    • A konverziók forrásának azonosítása
    • A konverziók nyomon követése a chatben
    • Események hozzáadása JavaScript kódon keresztül
    • A felhasználói adatok kiszolgálása
  • icon image

    Az operátorok munkájának ellenőrzése

    Az összes operátor párbeszédei egyetlen felületen. Értékelje az ügyfelekkel folytatott kommunikáció minőségét - gyorsan és egyszerűen!

    • Megrendelések számának nyomon követése- befejezett vagy folyamatban lévő
    • A levelezés helyességének ellenőrzése
    • Keresés a párbeszédablakban kulcsszavak szerint
    • A párbeszédablakok rendezése szűrők szerint

További részletekre van szüksége?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfél menedzserével.

Telefonon
girl with headphones

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)