Funkció

Hívástartás

Lehetővé teszi egy beszélgetés tartásba helyezését egy másik hívás kezdeményezése vagy fogadása esetén.

Kipróbálom

Hogyan működik?

A kapcsolat létrejötte után a kezelő bármilyen bejövő vagy kimenő hívást szüneteltethet, hogy egy másik vonalon beszélgessen, vagy kizárja a nem kívánt zajokat vagy hangokat. Amíg a hívás tartásban van, az ügyfél zenét vagy közleményeket hallgat, amelyek egy bizonyos dallamhoz vagy forgatókönyvhöz beállíthatók.

Mire való?

  • icon image

    Kényelmes váltás két beszélgetés között

  • icon image

    Nincsenek kellemetlen tapasztalatok vagy kínos epizódok az ügyfelek számára

  • icon image

    Időt kell szánni az ügyfelekkel kapcsolatos problémák részleteinek tisztázására

placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)