Funkciók

Hívástartás

Lehetővé teszi egy beszélgetés tartásba helyezését egy másik hívás kezdeményezése vagy fogadása esetén.

Kipróbálom

Hogyan működik?

A kapcsolat létrejötte után a kezelő bármilyen bejövő vagy kimenő hívást szüneteltethet, hogy egy másik vonalon beszélgessen, vagy kizárja a nem kívánt zajokat vagy hangokat. Amíg a hívás tartásban van, az ügyfél zenét vagy közleményeket hallgat, amelyek egy bizonyos dallamhoz vagy forgatókönyvhöz beállíthatók.

Mire való?

  • icon image

    Kényelmes váltás két beszélgetés között

  • icon image

    Nincsenek kellemetlen tapasztalatok vagy kínos epizódok az ügyfelek számára

  • icon image

    Időt kell szánni az ügyfelekkel kapcsolatos problémák részleteinek tisztázására

Tarifa

Előfizetési díj
Havi díj:
0 Ft
placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás