Funkciók
Hívásrögzítés
A Virtuális alközpont funkciója, mely lehetővé teszi a belső, külső és mobil előfizetői hívások rögzítését.
KipróbálomMiért van rá szükség?
Az ügyfelekkel folytatott beszélgetések visszahallgathatók, lehetővé teszi a felmerülő kérdések tisztázását, a felvétel alapján intézkedéseket lehet hozni. A hívásrögzítés fontos bizonyíték lehet a bíróságon is, de csak abban az esetben, ha az ügyfelet előzetesen tájékoztatták arról, hogy a beszélgetése rögzítésre kerül.
Előnyök
Az ügyfelek preferenciáinak elemzése alapján növekszik az ügyfelek lojalitása
Fontos bizonyíték nézeteltérés esetén
Ha az ügyfél tudja, hogy hívását rögzítik, adekvát módon viselkedik
Ellenőrizhető az alkalmazottak munkája
Lehetőség van várakozási sorok vagy akár konferencia beszélgetések rögzítésére