Funkciók

Hívásrögzítés

A Virtuális alközpont funkciója, mely lehetővé teszi a belső, külső és mobil előfizetői hívások rögzítését.

Miért van rá szükség?

Az ügyfelekkel folytatott beszélgetések visszahallgathatók, lehetővé teszi a felmerülő kérdések tisztázását, a felvétel alapján intézkedéseket lehet hozni. A hívásrögzítés fontos bizonyíték lehet a bíróságon is, de csak abban az esetben, ha az ügyfelet előzetesen tájékoztatták arról, hogy a beszélgetése rögzítésre kerül.

Előnyök

  • Az ügyfelek preferenciáinak elemzése alapján növekszik az ügyfelek lojalitása

  • Fontos bizonyíték nézeteltérés esetén

  • Ha az ügyfél tudja, hogy hívását rögzítik, adekvát módon viselkedik

  • Ellenőrizhető az alkalmazottak munkája

  • Lehetőség van várakozási sorok vagy akár konferencia beszélgetések rögzítésére

Tarifa

Előfizetési díj
Havi díj:
1799 Ft

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás