Funkciók
Hívások címkézése
Csoportosítsa az ügyfelekkel történő telefonbeszélgetéseket hangutasítások segítségével.
Miért van rá szükség?
A hívás befejezésének kezelése egy modern megoldás, amely lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy minden beszélgetéshez címkéket adjanak a kulcsszavak kimondásával a telefonhívások végén.
A hangcímkézési technológiával a hívásokat már nem kell tárcsahangon keresztül vagy manuálisan, számítógépen megjelölni. Spóroljon időt és kezelje a hívásokat magasabb színvonalon.
Ahhoz, hogy címkéket adjon hozzá hangutasításokkal, engedélyeznie kell a Virtuális alközpont "Hívás befejezésének kezelése" opcióját, és aktiválnia kell a "Kérdés-válasz" beszéd szintézis és felismerés funkciót.
A CRM-szolgáltatásokkal való ingyenes telefonos integrációval a címkék automatikusan bekerülhetnek az ügyfélszámviteli rendszerbe egyéb hívásinformációkkal együtt.
Előnyök
Gyors
Mondjon egy kulcsszót a párbeszéd végén, és a szoftver azonnal hozzáadja a címkét a hívásnaplóhoz.
Kényelmes
Címkézzen a telefonja segítségével, még akkor is, ha nincs kéznél a CRM-rendszere.
Pontos
Rendeljen szinonímákat a felismeréshez, hogy hiba nélkül megjelöljön minden beszélgetést.