Funkciók

Hívásátirányítás

Hívásátirányítás - a bejövő hívás átirányítása bármely előfizetői számra valamilyen feltétel szerint (feltétel nélküli, akkor,ha nincs válasz, ha nem elérhető vagy ha foglalt).

Hogyan működik?

A hívások a beállításoknak megfelelően automatikusan átirányulnak vezetékes és mobiltelefonokra vagy rövid hívószámokkal rendelkező belső céges számokra, illetve a munkatárs olyan mobil - vagy vezetékes telefonszámára, amely a virtuális alközpontban nincs rögzítve.

Miért van rá szükség?

  • Folyamatos elérhetőség

  • Minden egyes telefonra meghatározható a megfelelő hívásfogadási időszak

  • Hívások hatékony elosztása

Tarifa

Előfizetési díj
Havi díj:
0 Ft

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás