Funkciók
Élő szöveg hanghívásból
Egy olyan Virtuális alközponti funkció, amely lehetővé teszi a beszélgetések hangfelvételeinek automatikus és valós idejű lefordítását a világ több mint 30 nyelvére, szöveges formátumban. A fájlok az előfizetők számára elérhetők személyes fiókjukban, elküldhetők e-mailben, vagy feltölthetők az API segítségével, és később felhasználhatók a CRM-ben.
KipróbálomMiért van rá szükség?
A telefonhívások élő szöveggé alakítása lehetővé teszi a hívások szöveggé történő átalakítását: a telefonbeszélgetések elemzését, az ügyfelek panaszainak azonosítását, valamint az értékesítési menedzserek számára ajánlások készítését, ezáltal optimalizálva és automatizálva az értékesítési osztály munkáját.
Az szöveges átírás használata kényelmesebb, mint a hívások hangfelvételeinek visszahallgatása: a szöveges fájlok gyorsabban olvashatók, így időt takaríthatunk meg.
Előnyök
A menedzserek telefonbeszélgetéseinek hatékonysági elemzése
A leghatékonyabb értékesítési stratégiák beazonosítása
A tipikus vásárlói panaszok elemzésének kényelmes módszere
A világ több mint 30 nyelve áll rendelkezésre az élő szöveggé való átalakításra
Telefonbeszélgetések során a "tabu szavak" kiszűrése az alkalmazottak beszédében
Saját feltöltött hangfájlok szöveggé való átalakítása
Tarifa
* Az "Élő szöveg hanghívásból" funkció a Beszédszintézis speciális tarifája szerint fizetendő.