Funkciók
A virtuális alközpont és a PBX/IP-PBX összekapcsolása
Harmadik féltől származó (analóg, hibrid, illetve virtuális) alközpont és a KOMPaaS virtuális alközpont egységes távközlési rendszerbe történő integrálása, közös számozási tervvel és rövid számokkal a belső előfizetők számára.
Miért van rá szükség?
Lehetővé teszi a Virtuális alközpont több mint 200 funkciójának használatát anélkül, hogy feladná a jelenlegi, megszokott és már adaptált üzleti rendszert.
Ezen felül, a rendszer használható a vállalkozás terjeszkedésénél, mikor új telephelyek kerülnek megnyitásra anélkül, hogy a távközlési berendezések tekintetében jelentős többletberuházásra kerüljön sor, ugyanakkor az anyavállalat teljes alközpontját se kelljen kicserélni.
Előnyök
Új telephely létesítésénél berendezések telepítésének megtakarítása
Az alközponti rendszer funkcionalitásának bővítése
Egységes, rövid számokat alkalmazó számozási terv a belső előfizetők számára
Rövid számok a belső hívásokhoz, a cégen belül bárhonnan
Tarifa
Funkció bekapcsolása
A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.
Önálló bekapcsolás