Funkciók
A virtuális alközpont és a PBX/IP-PBX összekapcsolása
Harmadik féltől származó (analóg, hibrid, illetve virtuális) alközpont és a KOMPaaS virtuális alközpont egységes távközlési rendszerbe történő integrálása, közös számozási tervvel és rövid számokkal a belső előfizetők számára.
Miért van rá szükség?
Lehetővé teszi a Virtuális alközpont több mint 200 funkciójának használatát anélkül, hogy feladná a jelenlegi, megszokott és már adaptált üzleti rendszert.
Ezen felül, a rendszer használható a vállalkozás terjeszkedésénél, mikor új telephelyek kerülnek megnyitásra anélkül, hogy a távközlési berendezések tekintetében jelentős többletberuházásra kerüljön sor, ugyanakkor az anyavállalat teljes alközpontját se kelljen kicserélni.
Előnyök:
- Új telephely létesítésénél berendezések telepítésének megtakarítása
- Az alközponti rendszer funkcionalitásának bővítése
- Egységes, rövid számokat alkalmazó számozási terv a belső előfizetők számára
- Rövid számok a belső hívásokhoz, a cégen belül bárhonnan