Termék
Virtuális alközponti rendszer, amely leegyszerűsíti az üzleti folyamatokat
Automatizálja az ügyfelek interakcióit a hatékony KOMPaaS Virtual PBX segítségével. Könnyen csatlakozhat olyan népszerű CRM-ekhez, mint a Bitrix24, a Kommo és az Altegio. Takarítson meg időt a rutin-feladatoknál, javítsa csapata hatékonyságát, és soha többé ne veszítse el az üzleti lehetőségeket.
MegrendelemA kezelő értékelése
A hívásértékelés azonnali, részletes ügyfél-visszajelzést ad a szolgáltatás minőségéről és a termékekről. A kezelői értékelési forgatókönyvet az igényeinek megfelelően szabja megi. Gyorsan elemezheti az ügyfelek visszajelzéseit az automatikus hangátírásnak köszönhetően. A felmerülő problémákat azonnal észleli és megoldja.
A virtuális alközpont és a PBX/IP-PBX összekapcsolása
Harmadik féltől származó alközponti (analóg, hibrid és virtuális) és KOMPaaS Virtual PBX egy távközlési rendszerbe történő integrálásának funkciója, egységes számozási tervvel és rövid számokkal a belső előfizetők számára.
Élő szöveg hanghívásból
A hívásátírás azonnali hang-szöveg fordítást tesz lehetővé több mint 30 nyelven. Az átírt fájlok ezután elérhetők személyes fiókokon, e-mailben vagy a választott CRM-en keresztül. Gyorsan elemezheti a hívásokat, azonosíthatja a gyakori kifogásokat és sikeres értékesítési stratégiákat és javíthatja az értékesítés általános hatékonyságát.
Hívásköltségek ellenőrzése
Végezze el a teljes ellenőrzést a kimenő kommunikációs költségek felett. Állítson be egyéni korlátozásokat a kimenő kommunikációra, korlátozza a napi vagy havi fizetett forgalom használatát, vagy blokkolja a fizetett kimenő hívásokat a telefonköltségek teljes körű ellenőrzése érdekében.
Hívások címkézése
A hangbesorolási hívásokkal hatékonyabban kezelheti a hívásokat. Az operátorok kulcsmondatokkal jelölik meg a beszélgetéseket a hívás végén, ami kiküszöböli a kézi címkézést. Aktiválja a beszédszintézist és -felismerést, és egyszerűen mondja ki a kulcsszavakat az azonnali hívásnapló-címkézéshez. Egyszerűsítse az ügyféladatok kezelését a híváscímkék és a fontos beszélgetési részletek automatikus importálásával a CRM-be.
Hívásrögzítés
Rögzítse és egyszerűen elemezheti a belső, külső és mobil előfizetői hívásokat a KOMPaaS.tech Virtual PBX-en belül. Azonosítsa be a vitás problémákat és javítsa az ügyfél-interakciókat.
Robotvezérlő
Garancia arra, hogy minden telefonhívást, leadet vagy kérést azonnal megválaszoljanak. Használja a KOMPaaS.tech Virtual PBX Robot vezérlő funkcióját a nem fogadott hívások automatikus kezeléséhez. Könnyedén testreszabhatja az ütemezéseket, a hívások gyakoriságát és a maximális próbálkozások számát. Erősítse értékesítési csapatait azáltal, hogy tehermentesíti őket a rutinfeladatok alól, és növeli vállalkozása bevételét.
Speech-to-text/Text-to-speech
Takarítson meg időt és költsön háromszor kevesebbet telefonhívások feldolgozására a KOMPaaS.tech Virtual PBX Virtual Assistant funkciójával, amely beszédfelismerő és szintézis technológiával (TTS/STT) van felszerelve. Az Asszisztens beszél ügyfele nyelvén, válaszol kérdéseire, és szükség esetén átirányítja a hívásokat – mindezt a hét minden napján, 24 órában, az év 365 napján. Gyorsítsa fel az értékesítési folyamatot és növelje az ügyfelek elégedettségét.
Súgó
A Súgó lehetővé teszi a tapasztalt alkalmazottak számára, hogy egy új alkalmazott mellett az ügyfélbeszélgetésbe hallgassank be és szükség esetén segítséget nyújtsanak. Ez segíti az újonnan érkezők tapasztalatszerzését, zökkenőmentes párbeszédet biztosít az ügyfelekkel, hatékony problémamegoldást és sikeres üzletkötést tesz lehetővé.
Virtuális fax
Fogadjon faxot e-mail mellékletként anélkül, hogy fizikai faxkészülékbe kellene beruháznia. A telefonszámra küldött faxüzenetek PDF-képekké alakulnak, amelyek elérhetők személyes fiókjában vagy e-mailre továbbítva.
Hangmenü (IVR)
Használja a Voice menü (IVR) funkciót, amely az előre rögzített hangüzenetek rendszere, amely könnyen testreszabható forgatókönyvekbe integrálható. Állítsa be a telefonhívások sorrendjét az optimális ügyfélélmény érdekében. Mutassa be cégét még azelőtt, hogy a hívás egy adott alkalmazotthoz eljutna. Gyorsan összekötheti az előfizetőket a kívánt részleggel vagy alkalmazottal. Csökkentse csapata munkaterhelését és növelje az ügyfelek elégedettségét.
Hangos üdvözlet
Állítson be személyre szabott, automatikus hangüzeneteket, amelyek üdvözlik a hívó előfizetőt, és bemutatja a céget.
Hangposta
A hangposta rögzíti és tárolja a hangüzeneteket a földrajzi szám útválasztási sémájába integrált hangpostafiókban. Üzenetek lekérése egy rövid szám tárcsázásával vagy az e-mail kézbesítés beállításával. Biztosítsa a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélkapcsolatot, minimalizálja a nem fogadott hívásokat, és maximalizálja a bevételt.
Hívás átvétele
A híváslehallgatás lehetővé teszi, hogy egy nem elérhető alkalmazott nevében fogadja a bejövő hívásokat. Ha a hívás egy távollévő munkatárs belső számához érkezik, a kollégája a kijelölt számkombináció segítségével fogadhatja a hívást. Ezzel az ügyfelek várakozási idejét takaríthatja meg, és biztosítja, hogy a bejövő hívások soha ne maradjanak le.
Hívás sorrend
Hatékonyan irányítsa át a hívásokat egy megfelelő menedzserhez. Szegmentálja a hívásokat témák alapján, rangsorolja a kiválasztott ügyfelek hívásait, és javítsa az egész ügyfélszolgálat teljesítményét.
Hívásátirányítás
Automatikusan tirányítsa át a bejövő hívásokat belső, külső vagy mobil előfizetőkhöz az alkalmazottak elérhetősége alapján. Állítson be konkrét időkereteket a hívások fogadására minden telefonon. Növelje a csapat hatékonyságát, és mindig legyen elérhető ügyfelei számára.
Hívásátirányítás ismert mellékre
Hívás továbbkapcsolás a menedzsernek – egy funkció, amely automatikusan továbbkapcsolja a bejövő hívást annak a menedzsernek a telefonjára, aki legutóbb volt kapcsolatban a potenciális ügyféllel.
Hívásstatisztika
Jelentések megtekintése és exportálása a bejövő, kimenő, belső és nem fogadott hívásokról az IVR menüből.
Hívástartás
Átmenetileg szüneteltetheti a folyamatban lévő hívást egy új hívás kezdeményezéséhez vagy bejövő hívás fogadásához. Állítson be egy háttérdallamot, amely tartásban lévő hívás esetén szólal meg.
Konferencia
Hívjon meg előfizetőket konferenciahívásra a mellékszámokon keresztül. Lehetővé teszi a hangkommunikációt a különböző helyekről érkező résztvevők számára mobil és vezetékes kapcsolaton keresztül.
Prefix
Válasszon kimenő hívószámot, amikor virtuális alközpontját különböző régiókhoz kapcsolja. Az egyszerű azonosítás érdekében minden számhoz digitális előtag tartozik.
Tiltólisták és kedvencek
Belefáradt a felesleges szolgáltatások erőszakos eladóinak hívásaiba? Nincs ideje a potenciális ügyfeleknek magukat kiadó versenytársak kéretlen hívásaira? Az ingyenes KOMPaaS.tech virtuális alközpont fekete-fehér listája funkcióval könnyedén kiszűrheti a bejövő hívásokat, ellensúlyozhatja a spameket, és elkerülheti a nemkívánatos beszélgetéseket.
Visszahívás funkció
A CallBack lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy bejövő hívásokat kezdeményezzenek, jelentősen csökkentve a vállalat kimenő kommunikációs költségeit. Azáltal, hogy a kimenő hívásokat bejövőként jeleníti meg a számlázási rendszerben, azok ingyenesek lesznek az előfizető számára – ami különösen értékes a gyakran utazó alkalmazottakkal rendelkező cégek számára.
Integrált virtuális alközpont és IP alközpont
Használja ki meglévő alközponti rendszerének teljes kapacitását – legyen az analóg, hibrid vagy virtuális – azáltal, hogy zökkenőmentesen hangolja össze azt a KOMPaaS alközponttal egy egységes számozási terv keretében.
Csatlakoztasson olyan funkciókat, mint a hangmenük, híváselosztási algoritmusok, hívásrögzítés és elemzés, több mint 200 fejlett virtuális alközpont funkcióval. Bővítse vállalkozását minimális idő- és pénzügyi befektetéssel. Egyszerűsítse az ügyfelek interakcióit és növelje a bevételt!
Többet szeretnék tudniHangrobot bejövő hívásokhoz
A KOMPaaS Voice Assistant segítségével tovább fokozhatja az ügyfelek interakcióit. Automatikusan kiosztja az ügyfélhívásokat, rögzíti a hangpostaüzeneteket a munkaidőn kívüli hívásokról, és végső soron csökkenti a csapat munkaterhelését.
A virtuális Voice Assistant úgy működik, mint egy ember: érdeklődik, hogyan tud segíteni, figyelmesen meghallgatja az ügyfelek problémáit, és a megfelelő részleghez irányítja őket.
A KOMPaaS Voice Assistant megoldással megtakaríthatja az adminisztratív felvételi költségeket, és biztosíthatja az ügyfelek optimális interakcióját.
AI Contact-center
Innovatív eszköz a hang- és szöveges kommunikáció kezelésére az ügyfelekkel egy kényelmes felületen keresztül.
A mesterséges intelligencia képes azonosítani a beszélgetések témáját és hangvételét, rövid összefoglalókat készíteni több mint 100 nyelven, átírni és lefordítani a hívásokat egyértelműen, javítva ezzel az értékesítési és ügyfélszolgálati munkatársak munkájának minőségét.
Többet szeretnék tudniChatbotok
Takarítson meg időt csapata számára az üzenetküldő kommunikáció automatizálásával, testreszabható forgatókönyvek révén.
Könnyedén hozhat létre párbeszédes forgatókönyveket bot-reakciókkal egy felhasználóbarát, fogd és vidd platformon.
Könnyen integrálhatja ezeket a forgatókönyveket preferált üzenetküldőibe, és API-kon keresztül adatokat gyűjthet a CRM-ekben és a harmadik féltől származó rendszerekben.
Többet szeretnék tudniAutomatikus hívás
Egyszerűsítse ügyfélkommunikációját úgy, hogy tranzakciós vagy tömeges automatizált hívásokat kezdeményez egy kijelölt kontakt listára az Ön által preferált ütemezésben.
A beszéd-szöveg/szöveg-beszéd funkcióval felállíthatja a feladat-végrehajtási kritériumokat a hívássorozatokhoz, értékes betekintést nyerhet a vásárlói részletekb, és felgyorsíthatja ügyfélszolgálatát.
Többet szeretnék tudni
Fedezze fel még ma, mit tehet a virtuális alközpontunk az Ön vállalkozása érdekében
CRM rendszer integrácók és egyebek
Miért válassza a KOMPaaS.tech virtuális alközpontot?
200+ fejlett virtuális alközponti funkció
10+ év a távközlési piacon
Távközlési szolgáltató 5+ EU-országban
Beállítás mindössze 15 perc alatt
A szabályozók által kiosztott több mint 60 000 virtuális telefonszám
Nézze meg, mit mondanak ügyfeleink
A KOMPaaS szolgáltatást már több éve használjuk, és teljesen elégedettek vagyunk vele. Soha nem tapasztaltunk megszakítást. A szolgáltatás rugalmas és megbízható. Nagyon ajánljuk még bonyolultabb ötletekhez is, hiszen a hozzáértő és segítőkész KOMPaaS csapat támogatni fog a sikeres megvalósításban.
Gergely KarcosLead IT & DevelopmentA Covid-19 járvány kezdete óta több mint 1 000 bejövő rendelési hívást kapunk havonta. A KOMPaaS innovatív megoldásainak segítségével összekapcsoltuk a telefonhívásokat a foglalási rendszerünkkel. Pácienseink 24 órában kérhetik a receptjeiket és ajánlásaikat, ezáltal javítva és felgyorsítva a betegellátást. A KOMPaaS percalapú csomagjával csökkenteni és optimalizálni tudtuk telefonköltségeinket.
Dr. Erzsébet Mária Takácsallergist, pulmonologistNégy évvel ezelőtt több VOIP szolgáltatóhoz fordultunk, teszteltük őket, és végül a KOMPaaS-t választottuk. Azóta sem bántuk meg. Rugalmas, innovatív és gyors. Jelenleg három országban nyújtunk VOIP szolgáltatásokat. Szívből ajánljuk a KOMPaaS-szal való együttműködést.
Attila ElekesCEO