Termék

Automatizálja az ügyférinterakcióit a hatékony KOMPaaS Virtuális PBX segítségével

Egyszerűen csatlakozzon a népszerű CRM-ekhez, mint például a Bitrix24, Kommo és Altegio-hoz. Takarítson meg időt rutinfeladatok végzésével, javítsa csapata hatékonyságát, és többé ne veszítsen új üzleti lehetőségeket.

Legfontosabb funkciók

A robot segít a kimenő vagy bejövő hívások feldolgozási idejének csökkentésében és összetett termékek értékesítésében. Növeli az ügyfelek lojalitását.
A robotvezérlő elősegíti az egyszerű és hatékony üzleti kommunikáció létrehozását, növeli a vállalat bevételét anélkül, hogy ügyfélvesztés lenne.
A Virtuális alközpont funkciója, mely lehetővé teszi a belső, külső és mobil előfizetői hívások rögzítését. A hívásrögzítés fontos bizonyíték lehet a bíróságon is, de csak abban az esetben, ha az ügyfelet előzetesen tájékoztatták arról, hogy a beszélgetése rögzítésre kerül.
Gyakran kap hívásokat kéretlen ügynököktől? Bosszantják azok a telefonhívások, amelyeket ügyfélnek álcázva versenytársai kezdeményeznek?Használja a Virtuális alközpont ingyenes fehér és fekete (tiltó) lista funkcióit.
Korábban rögzített hangüzenetek rendszere, amely az alközponton belül a hívások belső továbbításának irányítását szolgálja. A funkció célja az előfizető közvetlen összeköttetése a kívánt részleggel / alkalmazottal egy rövid szám beírásával ,DTMF üzemmódban.
A bejövő hívás átirányítása bármely előfizetői számra valamilyen feltétel szerint (feltétel nélküli, akkor,ha nincs válasz, ha nem elérhető, vagy ha foglalt).

Megoldások

Automatikus hívás bejövő hívásokhoz

Gondolkozik-e azon, hogy termékét még értékesebbé tegye az ügyfelei számára? Kevesebb időt és pénzt akar kiadni a bejövő hívások feldolgozására?

Ne kényszerítse ügyfeleit arra, hogy hívás közben nyomkodják a telefon gombjait! Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst! A beszédfelismerő robot érzékeli a beszélgetőpartner hangját és válaszolni is tud a feltett kérdésekre a felhasználó nyelvén.

Robotvezérlő

Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel? Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció. Nem fogadott hívások esetén a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.

AI Contact-center

Innovatív eszköz a hang- és szöveges kommunikáció kezelésére egy felhasználóbarát felületen.

A mesterséges intelligencia felismeri a beszélgetések témáját és hangnemét, rövid összefoglalókat nyújt több mint 100 nyelven, valamint átírja és lefordítja a hívásokat érthető nyelvre, ezáltal javítva az értékesítési és ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményét

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)