Termék
Automatizálja az ügyférinterakcióit a hatékony KOMPaaS Virtuális PBX segítségével
Egyszerűen csatlakozzon a népszerű CRM-ekhez, mint például a Bitrix24, Kommo és Altegio-hoz. Takarítson meg időt rutinfeladatok végzésével, javítsa csapata hatékonyságát, és többé ne veszítsen új üzleti lehetőségeket.
Legfontosabb funkciók
Megoldások
Automatikus hívás bejövő hívásokhoz
Gondolkozik-e azon, hogy termékét még értékesebbé tegye az ügyfelei számára? Kevesebb időt és pénzt akar kiadni a bejövő hívások feldolgozására?
Ne kényszerítse ügyfeleit arra, hogy hívás közben nyomkodják a telefon gombjait! Csatlakoztassa a Virtuális asszisztenst! A beszédfelismerő robot érzékeli a beszélgetőpartner hangját és válaszolni is tud a feltett kérdésekre a felhasználó nyelvén.
Robotvezérlő
Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel? Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció. Nem fogadott hívások esetén a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.
AI Contact-center
Innovatív eszköz a hang- és szöveges kommunikáció kezelésére egy felhasználóbarát felületen.
A mesterséges intelligencia felismeri a beszélgetések témáját és hangnemét, rövid összefoglalókat nyújt több mint 100 nyelven, valamint átírja és lefordítja a hívásokat érthető nyelvre, ezáltal javítva az értékesítési és ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményét