Magyar telefonszámok

KOMPaaS SoftPhone

Hívjon SIP-kapcsolaton keresztül okostelefonjáról.

  • – Távmunkát végző és mozgó munkavállalók számára, egyéni vállalkozóknak és kisvállalkozásoknak
  • – A SIP-telefszolgáltatás elérhető a csatlakoztatott telefonszámokon keresztül
  • – További berendezés és bonyolult beállítás nélkül
  • – Elérhető eSIM formátumban
Letöltés

Mi az a softphone?

A softphone egy mobilalkalmazás, amely SIP-kapcsolat segítségével teszi lehetővé a hívások lebonyolítását. Ez egy biztonságos üzleti kommunikációs eszköz, amely okostelefonokra telepíthető, és az IP-telefon funkcióit látja el: lehetővé teszi a hívások kezdeményezését, tartását és átirányítását.

A KOMPaaS Softphone funkciói

  • icon image
    Egyszerű telepítés

    A mobilalkalmazás néhány egyszerű lépésben telepíthető. A folyamat intuitív: a felhasználónak csak követnie kell a képernyőn megjelenő utasításokat. A telepítés után egyszerűen adja meg a bejelentkezési nevét és jelszavát, adja meg a szükséges rendszer engedélyeket az alkalmazás működéséhez, és hozzáférhet a hívásokhoz és egyéb szolgáltatásokhoz.

  • icon image
    Nincs szükség bonyolult beállításra

    Az alkalmazás a telepítés után azonnal használatra kész. Amint megadta a bejelentkezési adatokat, az összes szükséges beállítás automatikusan alkalmazásra kerül, így hívásokat kezdeményezhet és fogadhat a fiókjához tartozó számokról.

  • icon image
    Telefonkönyv importálása

    A KOMPaaS.tech felhasználói egyszerűen importálhatják telefonkönyvüket az alkalmazásba. Ez megkönnyíti a névjegyek hozzáadását, így gyorsan megtalálhatják és hívhatják ismerős ügyfeleiket és partnereiket anélkül, hogy manuálisan kelljen beírni a telefonszámokat.

  • icon image
    Klasszikus telefonálási funkciók virtuális alközpont előnyeivel

    A KOMPaaS.tech ötvözi a hagyományos felhő alapú telefonálási funkciókat, mint a hívások és SMS-ek, a virtuális alközpont további szolgáltatásaival. alközpont csatlakoztatásakor a felhasználó automatikus hívásátirányítást állíthat be, valamint integrálhatja a alközpont-et CRM rendszerekkel és egyéb külső szolgáltatásokkal.

  • icon image
    Híváskezelés

    Alközpont-hez csatlakozva lehetősége nyílik dolgozói munkájának felügyeletére. Kezelheti az egyes szakemberek szolgáltatásokhoz való hozzáférését. Ez hatékony erőforrás-elosztást tesz lehetővé, nyomon követi az alkalmazottak aktivitását, és optimalizálja a szervezeten belüli és kívüli kommunikációs folyamatokat.

  • icon image
    Mi még?

    Kimenő hívás esetén kiválaszthatja, melyik számról szeretne hívni. A képernyőn megjelenik a hívás percenkénti díja is. Ez segít a felhasználónak előre felmérni a kommunikációs költségeket.

A KOMPaaS Softphone előnyei

  • icon image
    Költségmegtakarítás

    Utazzon a világban, miközben kedvező díjak mellett marad kapcsolatban.

  • icon image
    Kényelem

    Egyszerű és hatékony kommunikáció az ügyfelekkel, számos további kommunikációs szolgáltatás áll rendelkezésre.

  • icon image
    Mobilitás

    Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók bárhol kapcsolatban maradjanak SIP-en keresztül, ahol stabil mobilinternet vagy Wi-Fi elérhető.

  • icon image
    Rugalmasság

    Használja a mobilalkalmazást bonyolult beállítások vagy további konfigurációk nélkül.

Az ügyfelek ezzel a termékkel együtt is vásárolnak

  • Virtuális alközpont icon

    Virtuális alközpont

    Állítsa be a szcenáriókat és a hívásokat kezelő sorokat, rögzítse, írja át és elemezze a hívásokat, ellenőrizze a kommunikációs költségeket, automatikusan irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyintézőhöz, és még sok mást.

    Használja az alapvető funkciókat ingyen és kapcsolja be a kiegészítő lehetőségeket, mint például az intelligens IVR menü, súgó, virtuális fax, operátor értékelése és robot asszisztens a megválaszolatlan hívásokra.

    Csökkentse a várakozási időt, és javítsa az ügyfélélményt.

    Többet szeretnék tudni
  • Chatbotok icon

    Chatbotok

    Az ügyfelek megkereséseire azonnal reagáljon egy mesterséges intelligencián alapuló chatbot segítségével, amely 24/7/365 feldolgozza a kéréseket.

    Integrálja a chatbotot az üzenetküldő szolgáltatásokkal és a weboldali widgetekkel a zökkenőmentes kommunikáció érdekében a kapcsolat minden szakaszában.

    Készítsen beszélgetési forgatókönyveket programozás nélkül egy kényelmes felületen.

    Delegálja a tipikus megkeresések akár 80%-át chatbotra, hogy a támogató szolgálat a bonyolultabb ügyekre összpontosíthasson.

    Többet szeretnék tudni
  • Automatikus hívás icon

    Automatikus hívás

    Egyszerűsítse a Mesterséges Intelligenciával működő ügyfélszolgálati központja munkáját tranzakciós vagy tömeges automatikus hívások indításával az ügyfelek számára.

    Állítson be kényelmes hívási ütemtervet, határozza meg a beszélgetés befejezésének kritériumait, és gyorsítsa fel az ügyfélszolgálatot a beszédszintézis és -felismerés funkció segítségével.

    Tájékoztassa az ügyfeleket új ajánlatokról, gyűjtsön visszajelzéseket, vezessen menetrendet a találkozók időpontjáról, és sok más feladatot ötször gyorsabban elvégezhet olcsóbban, mint egy ügyintézővel.

    Többet szeretnék tudni
mobile phone screen

Gyakran Ismételt Kérdések

Honnan lehet letölteni a KOMPaaS Softphone-t?

A KOMPaaS Softphone alkalmazás elérhető a főbb alkalmazás boltokban

Szükséges az alkalmazás beállítása?

Nem szükséges bonyolult beállítás. Csak jelentkezzen be a személyes fiókjához tartozó felhasználónévvel és jelszóval. Az első indításkor az Android rendszer által előírt szokásos eljárást kell végrehajtani a hívás funkcióval rendelkező alkalmazások esetén.

Hogyan történik a hívások díjszabása a KOMPaaS Softphone alkalmazáson keresztül SIP-hívás esetén?

A díjak az Ön tarifacsomagja szerint alakulnak. Felhívjuk figyelmét, hogy az internetszolgáltató adatforgalmi díjai külön felszámításra kerülhetnek.

Mi az a "Háttérmód" és a "PUSH mód"?

A Háttérmódban a KOMPaaS Softphone alkalmazás folyamatosan a háttérben fut, és állandó kapcsolatot tart a SIP szerverrel, szolgáltatási kéréseket és válaszokat küldve. Ez az üzemmód magas erőforrás-felhasználású, ezért inkább irodai környezetbe ajánlott (például amikor a készülék mindig töltőn van), és azonnali hívás fogadást tesz lehetővé, azaz "az első csengéstől".

A PUSH módban az alkalmazás mély alvó állapotba kerül, gyakorlatilag kiürül a telefon memóriájából, nem használ rendszerszolgáltatásokat, így energiatakarékos. Ehelyett csak egy Push értesítés fogadó szolgáltatás fut a SIP szerverről érkező értesítésekhez. Amint érkezik egy Push értesítés, a szolgáltatás "felébreszti" az alkalmazást, és megszólal a bejövő hívás hangjelzése. Az alkalmazás felébresztésének késleltetése a hívás indításától számítva 0,5-2 másodperc lehet, a telefon teljesítményétől függően.

Válaszok kérdéseire