man on cloud

Termék

Híváskövetés

Értékelje a hirdetési kampányok hatékonyságát a marketing-költségvetés optimalizálása érdekében.

  • – Statikus vagy dinamikus híváskövetés megfizethető áron
  • – Tiszta földrajzi vagy nomadikus követési számok
  • – Natív integrációk CRM rendszerekkel
999 Ft-tól/hó
phone, cloud, scheme, gear

Mi az a híváskövetés?

A KOMPaaS által használt híváskövetés egy olyan technológia, amely segít meghatározni, hogy melyik marketingcsatorna vagy kampány vonzott egy adott telefonhívást az Ön cégéhez.

Például az egyik leendő ügyfél meghall egy rádióreklámot, és felhívja az említett telefonszámot. Egy másik ügyfél óriásplakátot vagy szalaghirdetést lát, és telefonon is felveszi a kapcsolatot a céggel. Ha ezek az emberek ugyanazt a számot hívják, akkor a marketing szakemberek nehezen tudják megkülönböztetni, hogymelyik csatorna hozza a legtöbb leadet.

A hirdetési csatornák hatékonyságának mérése érdekében mindegyikhez egyedi nyomkövetési számot rendelnek, amelyek mindegyike a cég aktuális elérhetőségére irányítja a hívásokat.

Így a híváskövetés segítségével összehasonlíthatja a különböző csatornák hívási mutatóit a sikeres méretezés és a nem hatékony kampányok lekapcsolása érdekében.

Az KOMPaaS.tech Call Tracking előnyei

  • icon image

    Elérhető ár a kisvállalati szegmens számára

  • icon image

    A Call Tracking könnyen integrálható

  • icon image

    Tiszta telefonszámok

  • icon image

    Egységes telekom-platform minden megoldás számára

Hogyan működik a híváskövetés?

A híváskövetésnek két típusa van: statikus és dinamikus.

  1. icon image

    Statikus híváskövetés

    Minden csatornához vagy médiához saját követési szám van hozzárendelve. Minden bejövő hívás automatikusan megfelel a szám forrásának – névjegykártya, hirdetőtábla, landoló oldal vagy nyomtatott hirdetés.

    A ripoortban minden bejövő hívás a forrás típusa vagy más megadott paraméterek, például UTM címkék szerint rendezhető.

    Minden hívás nyomkövető számra továbbítják az irodai telefonra.

    Hol használják: főleg offline hirdetésben, esetenként online hirdetésben, ha nincs szükség mélyreható elemzésre.

    Eredmény: megtudhatja, hogy az egyes hirdetési források vagy hirdetési csatornák hány ügyfelet hoztak.

  2. icon image

    Dinamikus híváskövetés

    Minden érdeklődőnek megjelenik az egyedi nyomkövetési telefonszáma. Ez így történik: egy webhelyre vagy landoló oldalra telepített szkript észleli a felhasználó látogatásának bizonyos nyomait, és a megjelenített telefonszámot helyettesíti a tracking számkészletből.

    A jelentésben az összes bejövő hívás nem csak a forrás, hanem az adott hirdetési szalaghirdetések, a megjelenítési régió, az eszköz típusa, amelyről az oldalra való áttérés történt, és egyéb adatok szerint is rendezhető.

    A nyomkövető számokra érkező hívások az Ön irodai telefonjára kerülnek.

    Hol használják: online hirdetésben a mély elemzéshez.

    Eredmény: megtudhatja, melyik hirdetési forrás, kampány vagy akár kulcsszó hozta a legtöbb ügyfelet.

Kezdje el használni a híváskövetést havi 999 Ft-tól/hó

Miért válassza a KOMPaaS.tech híváskövetését?

  • icon image
    Tiszta nyomkövetési számok

    Választhat földrajzi, nomadikus vagy ingyenesen hívható telefonszámokat, beleértve a szép telefonszámokat is, amelyekre az elmúlt 3 hónapban nem hívtak. A számkészlet a használat teljes időtartama alatt egy ügyfélhez van rendelve, majd egy tisztítási folyamaton megy keresztül. Ez a megközelítés kizárja a véletlenszerű hívások megjelenését, és ezáltal garantálja a statisztikák pontosságát.

  • icon image
    Fejlett telefonszolgáltatások

    Telefonszámaink a KOMPaaS Virtual PBX rendszeren keresztül működnek. Személyes fiókjában konfigurálhatja azok funkcionális jellemzőit, beleértve az ingyeneseket is, mint például a Hangos üdvözlet, a Hangmenü (IVR), a Rövid számok, a Monitorozás, a Hívástovábbítás, Hívástartás, a Hívásstatisztika, a Hangposta. Rögzítheti a beszélgetéseket és átírhatja ezeket a felvételeket a részletes beszédelemzés érdekében.

  • icon image
    Natív integrációk CRM-rendszerekkel

    Hozzáférhet majd a CRM rendszerintegrációkhoz, amelyek száma folyamatosan növekszik. Az integrációkkal azonnal regisztrálhat új potenciális ügyfeleket, a hívások mutatóira összpontosíthat, és átfogó ügyfélelemzést végezhet az erőforrások hatékony kezelése érdekében.

  • icon image
    Megfizethető ár kisvállalkozások számára

    Csatlakozási díjat nem kell fizetni, csak a számkövetés havi költségét és magát a szolgáltatást. Nincs minimális szerződési időszak, így túlfizetés nélkül élvezheti a híváskövetést. Minden bejövő hívás ingyenes, csakúgy, mint a virtuális alközponti lehetőségek többsége, akár 3 felhasználó számára!

Válassza ki a tiszta telefonszámait

CRM rendszer integrácók és egyebek

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

A reklám-hatékonyság értékelési szakaszai?

  1. A különböző értékestési csatornák hatékonyságának nyomon követése

  2. A kevésbé hatékony reklámcsatornák beazonosítása

  3. A költségkeret átcsoportosítása annak érdekében, hogy több legyen a bevétel

    Megrendelem

Bármilyen kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal

man with notebook

Válaszok kérdéseire