Termék
Call Tracking
A Call Tracking segítségével off-line lehet értékelni az Internet-reklám hatékonyságát és javítani az Ön call-centerének teljesítményét
999 Ft-tól/hó
Az KOMPaaS Call Tracking előnyei
Elérhető ár a kisvállalati szegmens számára
A Call Tracking könnyen integrálható
Tiszta telefonszámok
Egységes telekom-platform minden megoldás számára
A Call Tracking könnyen integrálható
Közvetlen integráció a népszerű CRM-rendszerekkel
A reklám-hatékonyság értékelési szakaszai
A különböző értékestési csatornák hatékonyságának nyomon követése
A kevésbé hatékony reklámcsatornák beazonosítása
A költségkeret átcsoportosítása annak érdekében, hogy több legyen a bevétel
Ingyen bekapcsolhat egy "pihentetett",
közvetlen virtuális telefonszámot
A telefonszám kiválasztásakor nem csak a standardtól az exkluzívig terjedő kategóriákban gondolkodhat, hanem lehetőség van úgynevezett "pihentetett" számok kiválasztására is: azokéra, amelyekre az utolsó 3 hónapban nem érkezett bejövő hívás. A honlapon ki lehet választani a telefonszámot annak függvényében, hogy az értékesítésbe bevont adott telefonszámra az utolsó 90 napban hány hívás érkezett – "Kevesebb, mint 10", "Kevesebb,mint száz", "Több mint 100".
Hívások száma:
Kinek való az KOMPaaS Call Tracking?
Vállakozások tulajdonosai számára
- - Egyes szervezeti egységek és a vállalkozás működésének elemzésére
- - A beruházások megtérülés-vizsgálatára
- - Az üzleti folyamatok optimalizálására
Marketing és reklám részleg
- - Az online és offline reklámtevékenység hatékonyságának értékelése és összehasonlítása
- - A megbízható analitika birtokában a reklámkampányok hatékonyságának javítása
Ügyfélszolgálat
- - Az ügyfélszolgálat minőségének és a menedzserek hatékonyságának ellenőrzése
- - A menedzserek által meg nem válaszolt hívások számának nyomon követése
Call Tracking - havi 999 Ft/ho