Termék
Automatikus hívás
Automatikus hívás a kimenő hívások és párbeszédek automatizálásához
7699 Ft-tól/hó
949 Ft/hó minden további hangcsatorna
Automatikus hívás
Szoftvertermék, amely a Virtuális alközponttal együtt automatizálja a call center szolgáltatásokat:
Automatikus hívás a kimenő hívások
és párbeszédek automatizálásához
Tranzakciós
A vállalkozás automatizálása érdekében gyakran szükséges valós időben telefonon kapcsolatba lépni az ügyféllel, kérdéseket feltenni és visszajelzést kapni. Erre használják a tranzakciós automatikus tárcsázást.
Az automatizálási központ általában információs rendszer, például CRM, ERP, Számlázás, online szolgáltatások, ahol felmerülnek a feladatok az ügyféllel való kommunikációhoz.
A kívánt eredmény elérése érdekében az Automatikus hívás-ban létre kell hozni egy párbeszédfájlokkal ellátott feladatot. A parancsfájl automatikusan végrehajtásra kerül, amikor a hívott félről és a párbeszéd paramétereiről az API valós időben megkapja az adatokat.
Tehát a párbeszéd során a robothang név szerint megszólíthatja az ügyfelet, megismételheti a tartozás összegét, megrendelés vagy alkalmazás számát, és a kapott válaszokat visszaküldheti külső forrásba
A szkript kapcsolatot is biztosíthat az előfizető és a szolgáltató között.
Tömeges automatikus hívás
A Tömeges Automatikus hívás használatával automatikus hívásokat hajthat végre a névjegyzék és a párbeszéd fájl felhasználásával.
Például hideghívások kezdeményezésére, visszajelzések gyűjtésére, felmérések készítésére, az ügyfelek tájékoztatására stb.
A névjegyek listája egy fájlból feltölthető az Automatikus híváshoz a MyKOMPaaS fiókban.
A feladatban egy forgatókönyv van beállítva - egy hívás feldolgozási séma az Automatikus hívás által.
Kiválasztásra kerülnek az Automatikus hívás paraméterei és a kapcsolatfelvétel útján történő teljesítésének kritériumai.
Meghatározódik a feladat végrehajtási időszaka és a hívás ütemezési ideje.
Az Automatikus hívás eredményei jelentés formájában készülnek el.
Automatikus hívás bejövő hívások esetén
A folyamatok automatizálásának eredményeként az ügyfél telefonon kapcsolatba lép a céggel és telefonon egy párbeszéd segítségével oldódik meg a probléma és átadásra kerül a szükséges információ.
Ha a cég saját információs rendszerein keresztül adja át az információt: CRM, ERP stb., akkor az API párbeszéd formátumban továbbítja az adatokat, így lehetőség van a bejövő hívásokat kezelő ügyfélszolgálatot részben vagy akár teljesen automatizálni.
A munkatársaknak nem kell pazarolniuk az idejüket hogy az információs rendszerekben, megkeressék az alapvető kérdésekre feltett válaszokat.
Elég, ha a MyKOMPaaS fiókban létrehoz egy szkriptet az automatikus értesítéshez, amely programozási ismeretek nélkül is elvégezhető.
Hogyan működik?
Az Automatikus hívás kezelése
- Az automatikus hívások közötti optimális idő intervallum elősegíti a cél elérését és az ügyfelek hűségének fenntartását
- Válasszon időrendet az automatikus hívásokhoz. Például hétköznap 11.00-18.00-ig, vagy csütörtökön 15.00-18.00-ig
- Az ügyfelek elégedetlenségének elkerülése érdekében az elhúzódó hívásoknál állítson be megfelelő hívás fogadási időt, például 30 másodpercet
- Hány sikertelen kapcsolatba lépés (foglalt, nincs válasz, nincs kapcsolat) történjen egy kapcsolattartási telefonszámon, hogy leállítsa a szám tárcsázását
- Mennyi sikertelen beszélgetési kísérlet történhet a további tárcsázási kísérletek (nem megfelelő hívások) leállításához
- A sikeresnek tekintett hívás időtartama (célhívás)
Tarifák
Integráció CRM rendszerekkel
Ezzel a szolgáltatással együtt megrendelhető szolgáltatások
Miért rendeljen VPBX-et a KOMPaaS-tól?
Folyamatosan fejlesztünk új funkciókat és szolgáltatásokat annak érdekében,
hogy üzleti kommunikációja a lehető legegyszerűbb, kényelmesebb és hatékonyabb legyen.