Virtuális alközpont
Integráció
SAP Business One integráció
SAP Business One – nemzetközi piacon népszerű integrációs modul, a Contact Plus Consulting Kft., által fejlesztett megoldás
KipróbálomMiért van rá szükség?
Az integrációs modul segítségével az ügyfélkapcsolati élmény egy új szintre emelhető, pontosabbá, nyomon követhetőbbé válik úgy, hogy közben az ügyviteli rendszer ügyfélhez kapcsolódó adatai is integráltan rendelkezésre állnak.
Kinek van rá szüksége?
- Szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozásoknak
- Ügyfélszolgálatoknak, akik intenzív telefonos kapcsolattartással rendelkeznek
Előnyök
Letölthető a részletes tevékenységnapló és a rögzített beszélgetések
Nyomon követhető a hívások eredménye
Hívást indíthat közvetlenül az SAP Business One ügyfélkártyáról
Készítsen jelentéseket az alkalmazottak hívásairól gyűjtött adatok alapján
Hallgasson meg minden rögzített beszélgetést a SAP Business One-ban
Emelje az ügyfélkapcsolati élményt egy új szintre