Virtuális alközpont

Integráció

SAP Business One integráció

SAP Business One – nemzetközi piacon népszerű integrációs modul, a Contact Plus Consulting Kft., által fejlesztett megoldás

Kipróbálom

Miért van rá szükség?

Az integrációs modul segítségével az ügyfélkapcsolati élmény egy új szintre emelhető, pontosabbá, nyomon követhetőbbé válik úgy, hogy közben az ügyviteli rendszer ügyfélhez kapcsolódó adatai is integráltan rendelkezésre állnak.

Kinek van rá szüksége?
  • Szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozásoknak
  • Ügyfélszolgálatoknak, akik intenzív telefonos kapcsolattartással rendelkeznek

Előnyök

Letölthető a részletes tevékenységnapló és a rögzített beszélgetések
Nyomon követhető a hívások eredménye
Hívást indíthat közvetlenül az SAP Business One ügyfélkártyáról
Készítsen jelentéseket az alkalmazottak hívásairól gyűjtött adatok alapján
Hallgasson meg minden rögzített beszélgetést a SAP Business One-ban
Emelje az ügyfélkapcsolati élményt egy új szintre
placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan

Önálló bekapcsolás

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)