Integrációk

SAP Business One integráció

SAP Business One - nemzetközi piacon népszerű integrációs modul, a Contact Plus Consulting Kft., által fejlesztett megoldás.

Miért van rá szükség?

Az integrációs modul segítségével az ügyfélkapcsolati élmény egy új szintre emelhető, pontosabbá, nyomon követhetőbbé válik úgy, hogy közben az ügyviteli rendszer ügyfélhez kapcsolódó adatai is integráltan rendelkezésre állnak.

Kinek van rá szüksége?

  • Szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozásoknak
  • Ügyfélszolgálatoknak, akik intenzív telefonos kapcsolattartással rendelkeznek

Előnyök

  • icon image

    Letölthető a részletes tevékenységnapló és a rögzített beszélgetések

  • icon image

    Nyomon követhető a hívások eredménye

  • icon image

    Hívást indíthat közvetlenül az SAP Business One ügyfélkártyáról

  • icon image

    Készítsen jelentéseket az alkalmazottak hívásairól gyűjtött adatok alapján

  • icon image

    Hallgasson meg minden rögzített beszélgetést a SAP Business One-ban

  • icon image

    Emelje az ügyfélkapcsolati élményt egy új szintre

placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás