Funkciók
Kommo integráció
A Virtuális Alközpont integrációja az Kommo-mel lehetővé teszi a hívások visszahallgatását, bejövő hívás esetén megjeleníti az ügyfélkártyát és felossza a hívásokat az ügyfélszolgálati munkatársak között
MegrendelemMire Való?
A Virtuális Alközpont és az amoCRM egy szolgáltatásban ötvözi az eredményesebb együttműködést az ügyfelekkel: egy klikkre lehet hívást indítani, bejövő hívás esetén az ügyfél kartotékát megjeleníteni. A munkatárs látja, hogy ki hívta őt, milyen ügylet van még folyamatban. A rendszer automatikusan rögzíti az ügyféligényt és generál lead-eket minden értékesítési csatornában, betáplálva az értékesítési tölcsérbe.
Növeli az ügyfelelek lojalitását, felkészít a tárgyalásokra
Csökkenti a hívásidőt
Teljes hívástörténetet generál, rögzíti az ügyfélhívásokat
Segít az események kronológiájának visszaidézésében, az ügyfél első hívásától kezdve
A nem fogadott hívások észlelése
A bejövő hívások praktikus algoritmusának létrehozása