Integrációk

Bitrix24 integráció

A Bitrix24 egy komplex értékesítési és ügyfélkapcsolati felhő alapú rendszer, amely tartalmaz egy CRM modult is. A Bitrix24 a Virtuális PBX-szel integrálva az ügyfél kartotékában megtartja a teljes kommunikációs történetet (hívások és rögzített beszélgetések).

A Bitrix24 és a felhő alapú alközpont integrációja lehetőséget ad az összes telefonbeszélgetés automatikus rögzítésére a CRM-ben, bejövő hívás esetén az ügyfélről szóló összes információ rendelkezésre áll, így a kommunikáció is hatékonyabb és a reklámkampányok hatékonysága is jobban mérhető.

Kiválasztott funkciók

  • icon image

    Minden hívás rögzítése a Bitrix24-ben

  • icon image

    A CRM-rendszerből a hívások egy klikkre indíthatók

  • icon image

    Bitrix24 riportok a munkatársak hívásai szerint

  • icon image

    A beállítások testre szabása a CRM minden felhasználója számára

  • icon image

    Az ügyfél automatikus kapcsolása a személyes menedzseréhez

placeholder

Funkció bekapcsolása

A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.

Önálló bekapcsolás