Integrációk
Bitrix24 integráció
A Bitrix24 egy komplex értékesítési és ügyfélkapcsolati felhő alapú rendszer, amely tartalmaz egy CRM modult is. A Bitrix24 a Virtuális PBX-szel integrálva az ügyfél kartotékában megtartja a teljes kommunikációs történetet (hívások és rögzített beszélgetések).
KipróbálomMiért van rá szükség?
A Bitrix24 és a felhő alapú alközpont integrációja lehetőséget ad az összes telefonbeszélgetés automatikus rögzítésére a CRM-ben, bejövő hívás esetén az ügyfélről szóló összes információ rendelkezésre áll, így a kommunikáció is hatékonyabb és a reklámkampányok hatékonysága is jobban mérhető.
Kiválasztott funkciók
Minden hívás rögzítése a Bitrix24-ben
A CRM-rendszerből a hívások egy klikkre indíthatók
Bitrix24 riportok a munkatársak hívásai szerint
A beállítások testre szabása a CRM minden felhasználója számára
Az ügyfél automatikus kapcsolása a személyes menedzseréhez

Funkció bekapcsolása
A telepítési utasítások alapján funkció bekapcsolása önállóan.
Önálló bekapcsolás