Integráció
Altegio integráció
A Altegio egy digitális, "all-in-one" naptár alapú ügyviteli rendszer, amely a legmodernebb felhő alapú technológiák segítségével lehetővé teszi a szolgáltatói üzletág számára a hagyományos és az online időpontfoglalások kezelését és az üzleti folyamatok automatizálását.
KipróbálomMire Való?
A Altegio segítségével könnyedén irányítható bármely vállalkozás, legyen az egy egyszemélyes szalon vagy akár egy egész hálózat. A digitális naptárnak köszönhetően bárhonnan és bármikor időpontot tudnak foglalni online, a weboldalon és a közösségi oldalakon keresztül. Teljes pénzügyi- és raktárnyilvántartást, kimutatást láthatunk szakembereink hatékonyságáról, mindezt bármely eszközről. Segítségével jobban átlátható a raktárkészlet, a termékrendelés és -fogyás. Egyértelműen elkülöníthető a felhasználásra és értékesítésre szánt termék. Mindössze néhány kattintás a bér- és jutalékszámítás. A szoftver tökéletesen testre szabható és a megszámlálhatatlan funkció ellenére egyszerűen kezelhető. Ráadásul az KOMPaaS integrációjának köszönhetően a felhasználók az alközpont valamennyi szolgáltatásához ingyenesen férnek hozzá: hangosmenü – IVR, on-line monitoring, hívások rögzítése, költségkontroll, FMC (Mobil munkatársak), Robotvezérlő, Hangos robot, stb.