Virtuális alközpont

Termék

Integrációk

API (Application Programming Interface) - egy szoftver interfész melynek segítségével minden KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás integrálható megvásárolt vagy "saját fejlesztésű" üzleti alkalmazással.

Az API lehetővé teszi, az üzleti folyamatok teljes mértékű automatizálását és egyetlen felületen belül tudja hatékonyan megszervezni az alkalmazottak és a cég alrészlegeinek a munkáját.

Az KOMPaaS API és WebHooks funkciói:

A WebHooks- értesítés külső alkalmazások eseményeiről, amelyek az KOMPaaS Virtuális Alközpont vagy a Telefonszolgáltatásban történtek a küldött adatok alapján. Például értesítés bejövő hívás esetén, hogy a CRM rendszerben aktiválni lehessen a hívó ügyfél kártyáját.

WebHooks és API lehetővé teszi, hogy a felhasználó gyorsan és könnyen integrálhassa az KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás funkcionalitásait a cége bármely CRM-rendszerébe, számviteli szoftverbe, honlap vagy online áruházba, felhőszolgáltatásba vagy saját fejlesztésű szoftverbe.

Értesítések (Webhooks) bejövő hívásokról

Kimenő hívás kezdeményezés (hívások amelyek az API-ból lettek kezdeményezve, a tarifában foglalt áron lesznek kiszámlázva)

Rögzített beszélgetések lekérdezése

Részletes statisztika a kimenő és bejövő hívásokról

Egy meghatározott régióban elérhető szabad telefonszámok listája

Városi telefonszámok foglalási lehetősége

Telefonszámok csatlakoztatása a kiválasztott tarifához

Bejövő hívásnál a hívott ügyfél kártyájának aktiválása a CMR-ben

Értékesítési csatorna kiépítése egyetlen alkalmazásban a hívási és értékesítési adatok elemzésével

Kimenő hívásokat kezdeményezni a saját CRM-en belül

Az ügyfelek bejövő hívásai automatikus átirányítása a személyes menedzserhez és az ügyfélkártya kiemelésével a CRM rendszerben

Rögzített beszélgetések hozzárendelése az ügyfélkártyákhoz a CRM rendszerben

A céges telefonkönyv szinkronizálása a Virtuális Alközpont belső rövid számaival és a CRM-el

Az KOMPaaS API-ja, folyamatosan bővül, kiegészítve a legújabb módszerekkel, melyeket a leggyakrabban igényelnek az ügyfeleink.

Hogyan kell használni az KOMPaaS API-t:

  • Lépjen a saját MyKOMPaaS fiókba, majd kattintson az API menüpontra. Tokent az alábbi menüpontban tud generálni:

    screenshot
  • A MyKOMPaaS fiókban elérhető még az API dokumentáció, részletes módszer leírással is:

    screenshot

Válaszok kérdéseire