Termék
Integrációk
API (Application Programming Interface) – egy szoftver interfész melynek segítségével minden KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás integrálható megvásárolt vagy “saját fejlesztésű” üzleti alkalmazással.
Az API lehetővé teszi, az üzleti folyamatok teljes mértékű automatizálását és egyetlen felületen belül tudja hatékonyan megszervezni az alkalmazottak és a cég alrészlegeinek a munkáját.
Az KOMPaaS API és WebHooks funkciói:
A WebHooks- értesítés külső alkalmazások eseményeiről, amelyek az KOMPaaS Virtuális Alközpont vagy a Telefonszolgáltatásban történtek a küldött adatok alapján. Például értesítés bejövő hívás esetén, hogy a CRM rendszerben aktiválni lehessen a hívó ügyfél kártyáját.
WebHooks és API lehetővé teszi, hogy a felhasználó gyorsan és könnyen integrálhassa az KOMPaaS Virtuális Alközpont és Telefonszolgáltatás funkcionalitásait a cége bármely CRM-rendszerébe, számviteli szoftverbe, honlap vagy online áruházba, felhőszolgáltatásba vagy saját fejlesztésű szoftverbe.
Az KOMPaaS API-ja, folyamatosan bővül, kiegészítve a legújabb módszerekkel, melyeket a leggyakrabban igényelnek az ügyfeleink.
Hogyan kell használni az KOMPaaS API-t:
Lépjen a saját MyKOMPaaS fiókba, majd kattintson az API menüpontra.
Tokent az alábbi menüpontban tud generálni:A MyKOMPaaS fiókban elérhető még az API dokumentáció, részletes módszer leírással is: