Termék

AI Contact-center

  • – Egységes felület valós idejű hang- és szöveges párbeszédek lebonyolításához
  • – Mesterséges intelligenciával támogatott beszédelemzés
  • – Telefonhívások leirata és fordítása
Megrendelem

Milyen problémákkal szembesülnek az ügyfélszolgálati központok?

  • image icon
    Az ügyfelek 89%-a panaszkodik az egységes ügyféltörténet hiányára

    Az ügyintézők gyakran kénytelenek újra rákérdezni az ügyfelek problémáira, mivel a párbeszédek története nem kerül mentésre.

  • image icon
    Az ügyfelek 60%-a a hosszú várakozási idő miatt a konkurenciához fordul

    Új munkatársak felvétele nem mindig eredményezi a válaszidő arányos csökkenését.

  • image icon
    Az ügyfelek 45%-a nem kap megfelelő választ kérdéseire

    Amikor a tudásbázis nem tartalmazza a szükséges információkat, és a munkatársak képzése nem kielégítő, az ügyfélelégedettség csökken.

  • image icon
    A callcenterek 85%-a nem tud megbirkózni a hirtelen megnövekedett megkeresésekkel

    A nagy volumenben beérkező kérések esetén az ügyfeleknek hosszú ideig kell várakozniuk, mivel nincs elegendő szakember a kérdéseik megválaszolásához.

  • image icon
    Az callcenterek 55%-a kénytelen növelni a személyzeti költségeit

    Gyakran több pénzt kell fordítani új munkatársak bérére, a személyzet képzésére, valamint a call center infrastruktúrájának fenntartására.

  • AI Contact center - megoldás az Önök problémáira

    Rendszerezze és elemezze az ügyfelekkel folytatott párbeszédeket egy kényelmes felületen, mesterséges intelligencia segítségével!

    Jó kezekben tartott párbeszédek az ügyfelekkel

    Válaszoljon az ügyfelek megkereséseire hang- és szöveges csatornákon egy egységes felületen, valós időben. Kezelje az ügyfélmegkereséseket, amelyek a közösségi médiából, weboldali widgetekből, e-mailen és telefonon érkeznek, csökkentve ezzel a várakozási időt és növelve az ügyfél-elégedettséget.

    Gyorsítja az ügyfelekkel való kommunikációt az üzenetsablonok, automatikus válaszok, csevegések másik ügyintézőhöz való átirányítása és egyéb funkciók segítségével.

    Mesterséges intelligenciával működő beszédanalitika az ügyfélszolgálat minőségének javításáért

    A Contact centerbe integrált mesterséges intelligencia azonnal képes azonosítani a megkeresések tematikáját és hangvételét, valamint 100+ nyelven összefoglaló leírást készíteni a párbeszédekről.

    A MI értékeli az összes hívást a felhasználó által megadott irányelvek szerint. Ugyanakkor képes feladatokat ellátni, például meghatározni a megkeresés származási országát, a kimenő és bejövő hívások telefonszámát , valamint röviden összefoglalni a párbeszédet.

    Hívásrögzítés, átírás és a klienssel folytatott tárgyalások fordítása a beszélt nyelvre

    A hívás átírása (speech-to-text – STT) a beszéd audioformátumból szöveggé való átalakítását jelenti.

    Átírhatja mind a rögzített telefonhívásokat, mind a valós idejű beszélgetéseket a Google STT és a ChatGPT segítségével.

    Az átírt audi fájlokkal való munka gyorsabb és kényelmesebb. Az anyagok célzottan is elemezhetők, például egy konkrét vitás helyzet vizsgálatához, vagy az összes hívás együttes értékelésére. Tehát ha az ügyfél először egy robottal folytatott párbeszédet, majd egy élő operátor becsatlakozott, a valós idejű párbeszéd átirata segíti a munkatársat abban, hogy ne ismételje meg magát, és csak azokat az információkat közölje az ügyféllel, amelyeket korábban nem kapott meg a robottól.

    Fejlessze a kereskedelmi osztályok, a műszaki támogató szakemberek és a call center ügyintézők munkájának minőségét!

    Az AI Contact center lehetőségei

    • icon image
      Beszédanalitika

      Értékelje a hívásokat mesterséges intelligencia segítségével a megadott irányelvek alapján és tanulmányozza az adatokat a következő paraméterek szerint: a beszélgetés témája és hangvétele, összefoglalás, valamint a párbeszéd lexikai elemzése.

    • icon image
      Párbeszédek státuszai

      Irányítsa a párbeszédek státuszát és hozzon létre további címkéket a pontosabb osztályozás érdekében.

    • icon image
      Szcenáriók testreszabása

      Készítsen forgatókönyveket szöveges és telefonos párbeszédekhez egy kényelmes drag-and-drop felületen.

    • icon image
      Címjegyzék

      Tekintse meg a beszélgetőpartnerek profilját, beleértve a közösségi médiából származó információkat, és hívja őket a Mesterséges Intelligenciával működő ügyfélszolgálati központ felületén.

    • icon image
      Átlépési források

      Kövesse nyomon a weboldalra és a párbeszéd során megnyitott oldalra való lépés forrását, hogy értékelhesse a közönség bevonás csatornáinak hatékonyságát.

    • icon image
      Megkeresések szűrése

      Rendezze a megkereséseket státusz, kulcsszavak, kommunikációs csatornák vagy az operátor neve alapján, hogy gyorsan hozzáférhessen a szükséges információkhoz.

    Ezzel a termékkel együtt vásárolják az

    Új ügyfélszolgálati standardokat a KOMPaaS.tech termékeivel.

    • Virtuális alközpont icon

      Virtuális alközpont

      Állítsa be a szcenáriókat és a hívásokat kezelő sorokat, rögzítse, írja át és elemezze a hívásokat, ellenőrizze a kommunikációs költségeket, automatikusan irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyintézőhöz, és még sok mást.

      Használja az alapvető funkciókat ingyen és kapcsolja be a kiegészítő lehetőségeket, mint például az intelligens IVR menü, súgó, virtuális fax, operátor értékelése és robot asszisztens a megválaszolatlan hívásokra.

      Csökkentse a várakozási időt, és javítsa az ügyfélélményt.

      Többet szeretnék tudni
    • Chatbot icon

      Chatbot

      Az ügyfelek megkereséseire azonnal reagáljon egy mesterséges intelligencián alapuló chatbot segítségével, amely 24/7/365 feldolgozza a kéréseket.

      Integrálja a chatbotot az üzenetküldő szolgáltatásokkal és a weboldali widgetekkel a zökkenőmentes kommunikáció érdekében a kapcsolat minden szakaszában.

      Készítsen beszélgetési forgatókönyveket programozás nélkül egy kényelmes felületen.

      Delegálja a tipikus megkeresések akár 80%-át chatbotra, hogy a támogató szolgálat a bonyolultabb ügyekre összpontosíthasson.

      Többet szeretnék tudni
    • Automatikus hívások icon

      Automatikus hívások

      Egyszerűsítse a Mesterséges Intelligenciával működő ügyfélszolgálati központja munkáját tranzakciós vagy tömeges automatikus hívások indításával az ügyfelek számára.

      Állítson be kényelmes hívási ütemtervet, határozza meg a beszélgetés befejezésének kritériumait, és gyorsítsa fel az ügyfélszolgálatot a beszédszintézis és -felismerés funkció segítségével.

      Tájékoztassa az ügyfeleket új ajánlatokról, gyűjtsön visszajelzéseket, vezessen menetrendet a találkozók időpontjáról, és sok más feladatot ötször gyorsabban elvégezhet olcsóbban, mint egy ügyintézővel.

      Többet szeretnék tudni
    Szeretne többet megtudni? Kérjük, hagyjon egy jelentkezést a csatlakozáshoz

    Válaszok kérdéseire

    question?

    info sign

    Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
    Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)