Termék
AI Contact-center
- – Egységes felület valós idejű hang- és szöveges párbeszédek lebonyolításához
- – Mesterséges intelligenciával támogatott beszédelemzés
- – Telefonhívások leirata és fordítása
Milyen problémákkal szembesülnek az ügyfélszolgálati központok?
Az ügyintézők gyakran kénytelenek újra rákérdezni az ügyfelek problémáira, mivel a párbeszédek története nem kerül mentésre.
Új munkatársak felvétele nem mindig eredményezi a válaszidő arányos csökkenését.
Amikor a tudásbázis nem tartalmazza a szükséges információkat, és a munkatársak képzése nem kielégítő, az ügyfélelégedettség csökken.
A nagy volumenben beérkező kérések esetén az ügyfeleknek hosszú ideig kell várakozniuk, mivel nincs elegendő szakember a kérdéseik megválaszolásához.
Gyakran több pénzt kell fordítani új munkatársak bérére, a személyzet képzésére, valamint a call center infrastruktúrájának fenntartására.
AI Contact center - megoldás az Önök problémáira
Rendszerezze és elemezze az ügyfelekkel folytatott párbeszédeket egy kényelmes felületen, mesterséges intelligencia segítségével!
Válaszoljon az ügyfelek megkereséseire hang- és szöveges csatornákon egy egységes felületen, valós időben. Kezelje az ügyfélmegkereséseket, amelyek a közösségi médiából, weboldali widgetekből, e-mailen és telefonon érkeznek, csökkentve ezzel a várakozási időt és növelve az ügyfél-elégedettséget.
Gyorsítja az ügyfelekkel való kommunikációt az üzenetsablonok, automatikus válaszok, csevegések másik ügyintézőhöz való átirányítása és egyéb funkciók segítségével.
A Contact centerbe integrált mesterséges intelligencia azonnal képes azonosítani a megkeresések tematikáját és hangvételét, valamint 100+ nyelven összefoglaló leírást készíteni a párbeszédekről.
A MI értékeli az összes hívást a felhasználó által megadott irányelvek szerint. Ugyanakkor képes feladatokat ellátni, például meghatározni a megkeresés származási országát, a kimenő és bejövő hívások telefonszámát , valamint röviden összefoglalni a párbeszédet.
A hívás átírása (speech-to-text – STT) a beszéd audioformátumból szöveggé való átalakítását jelenti.
Átírhatja mind a rögzített telefonhívásokat, mind a valós idejű beszélgetéseket a Google STT és a ChatGPT segítségével.
Az átírt audi fájlokkal való munka gyorsabb és kényelmesebb. Az anyagok célzottan is elemezhetők, például egy konkrét vitás helyzet vizsgálatához, vagy az összes hívás együttes értékelésére. Tehát ha az ügyfél először egy robottal folytatott párbeszédet, majd egy élő operátor becsatlakozott, a valós idejű párbeszéd átirata segíti a munkatársat abban, hogy ne ismételje meg magát, és csak azokat az információkat közölje az ügyféllel, amelyeket korábban nem kapott meg a robottól.
Fejlessze a kereskedelmi osztályok, a műszaki támogató szakemberek és a call center ügyintézők munkájának minőségét!
Az AI Contact center lehetőségei
- Beszédanalitika
Értékelje a hívásokat mesterséges intelligencia segítségével a megadott irányelvek alapján és tanulmányozza az adatokat a következő paraméterek szerint: a beszélgetés témája és hangvétele, összefoglalás, valamint a párbeszéd lexikai elemzése.
- Párbeszédek státuszai
Irányítsa a párbeszédek státuszát és hozzon létre további címkéket a pontosabb osztályozás érdekében.
- Szcenáriók testreszabása
Készítsen forgatókönyveket szöveges és telefonos párbeszédekhez egy kényelmes drag-and-drop felületen.
- Címjegyzék
Tekintse meg a beszélgetőpartnerek profilját, beleértve a közösségi médiából származó információkat, és hívja őket a Mesterséges Intelligenciával működő ügyfélszolgálati központ felületén.
- Átlépési források
Kövesse nyomon a weboldalra és a párbeszéd során megnyitott oldalra való lépés forrását, hogy értékelhesse a közönség bevonás csatornáinak hatékonyságát.
- Megkeresések szűrése
Rendezze a megkereséseket státusz, kulcsszavak, kommunikációs csatornák vagy az operátor neve alapján, hogy gyorsan hozzáférhessen a szükséges információkhoz.
Ezzel a termékkel együtt vásárolják az
Új ügyfélszolgálati standardokat a KOMPaaS.tech termékeivel.
Virtuális alközpont
Állítsa be a szcenáriókat és a hívásokat kezelő sorokat, rögzítse, írja át és elemezze a hívásokat, ellenőrizze a kommunikációs költségeket, automatikusan irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyintézőhöz, és még sok mást.
Használja az alapvető funkciókat ingyen és kapcsolja be a kiegészítő lehetőségeket, mint például az intelligens IVR menü, súgó, virtuális fax, operátor értékelése és robot asszisztens a megválaszolatlan hívásokra.
Csökkentse a várakozási időt, és javítsa az ügyfélélményt.
Többet szeretnék tudniChatbot
Az ügyfelek megkereséseire azonnal reagáljon egy mesterséges intelligencián alapuló chatbot segítségével, amely 24/7/365 feldolgozza a kéréseket.
Integrálja a chatbotot az üzenetküldő szolgáltatásokkal és a weboldali widgetekkel a zökkenőmentes kommunikáció érdekében a kapcsolat minden szakaszában.
Készítsen beszélgetési forgatókönyveket programozás nélkül egy kényelmes felületen.
Delegálja a tipikus megkeresések akár 80%-át chatbotra, hogy a támogató szolgálat a bonyolultabb ügyekre összpontosíthasson.
Többet szeretnék tudniAutomatikus hívások
Egyszerűsítse a Mesterséges Intelligenciával működő ügyfélszolgálati központja munkáját tranzakciós vagy tömeges automatikus hívások indításával az ügyfelek számára.
Állítson be kényelmes hívási ütemtervet, határozza meg a beszélgetés befejezésének kritériumait, és gyorsítsa fel az ügyfélszolgálatot a beszédszintézis és -felismerés funkció segítségével.
Tájékoztassa az ügyfeleket új ajánlatokról, gyűjtsön visszajelzéseket, vezessen menetrendet a találkozók időpontjáról, és sok más feladatot ötször gyorsabban elvégezhet olcsóbban, mint egy ügyintézővel.
Többet szeretnék tudni