Megoldás
Robot megoldások webáruházak számára
Fejlett automatizálási technológiák a költségek csökkentésére és a megrendelések feldolgozásának felgyorsítására.
KipróbálomHangrobot feladatai
Csökkentett hívás feldolgozási idő
A hívások költségeinek megfelezése
Automatikus rendelés visszaigazolás
A hangrobot azonnal felhívja az ügyfelet, miután megrendelést adott le a webáruházban. Könnyen felismeri az ügyfél beszédét, és megérti válaszait. Hívás közben az ügyfél módosíthatja a megrendelést. A robot át tudja kapcsolni az ügyfelet a call center munkatársra.
Hogyan működik?
Megrendelés generálódik a webáruházban. A megrendelés alapján a rendszer hívást kezdeményez az ügyfél telefonszámára, átküldi a robotnak a változó adatokat: az ügyfél nevét, a rendelés összetételét, a rendelés összegét és a szállítási címet.
A hangrobot minden megrendelési adatot továbbít az ügyfélnek, felismeri az ügyfél válaszát és szövegesen továbbítja azt a webáruház számára.
- Megrendeli a terméket
- Elküldi a rendelést
- Felhívja Önt a hangrobot
- Tájékoztatja a rendelés részleteiről
- Ön megerősíti a rendelést