robot with shopping cart

Megoldás

Robot megoldások webáruházak számára

Fejlett automatizálási technológiák a költségek csökkentésére és a megrendelések feldolgozásának felgyorsítására.

Kipróbálom

Hangrobot feladatai

icon image

Csökkentett hívás feldolgozási idő

icon image

A hívások költségeinek megfelezése

A rendszer lehetőségei

icon image

Azonnali megrendelés visszaigazolás

icon image

Emlékeztető a megszakított megrendelésről

icon image

Értesítés a rendelés módosításakor

icon image

Minőség ellenőrzés: NPS és CSI

icon image

Integráció bármely CRM és üzleti folyamatvezérlő rendszerrel

icon image

Információ az akciókról

two boxes

Automatikus rendelés visszaigazolás

A hangrobot azonnal felhívja az ügyfelet, miután megrendelést adott le a webáruházban. Könnyen felismeri az ügyfél beszédét, és megérti válaszait. Hívás közben az ügyfél módosíthatja a megrendelést. A robot át tudja kapcsolni az ügyfelet a call center munkatársra.

Hogyan működik?

Megrendelés generálódik a webáruházban. A megrendelés alapján a rendszer hívást kezdeményez az ügyfél telefonszámára, átküldi a robotnak a változó adatokat: az ügyfél nevét, a rendelés összetételét, a rendelés összegét és a szállítási címet.

A hangrobot minden megrendelési adatot továbbít az ügyfélnek, felismeri az ügyfél válaszát és szövegesen továbbítja azt a webáruház számára.

  1. Megrendeli a terméket
  2. Elküldi a rendelést
  3. Felhívja Önt a hangrobot
  4. Tájékoztatja a rendelés részleteiről
  5. Ön megerősíti a rendelést

Válaszok kérdéseire