Megoldás

Telefónia induló vállalkozásoknak

Kezdje el gyorsan az üzleti telefonálást és plusz költség nélkül.

Megrendelem

Mit tartalmaz a megoldás?

  • Többcsatornás telefonszámok icon

    Többcsatornás telefonszámok

    Vállalati kommunikáció az alkalmazottak számára az irodában és távolról is versenyképes áron.

    A válaszidő csökkentése, az ügyfelek kényelmének növelése, az alkalmazottak állásidejének csökkentése.

    A számhoz kapcsolódó vonalak számának szabályozása.

    Többet szeretnék tudni
  • Virtuális alközpont icon

    Virtuális alközpont

    A Virtuális alközpont lehetőségek széles skálája, beleértve: rögzítést, beszédszintézist és -felismerést, hívásátírást és egyéb funkciókat a hatékony üzleti kommunikáció érdekében.

    Ingyenes alapfunkciók, mint például: hangos üdvözlés, menü, átirányítás, híváslefogás, fekete-fehér listák, konferenciák stb.

    Egyszerű integráció: csatlakoztasson ingyenesen CRM-et, ERP-t és más rendszereket API-n keresztül.

    Többet szeretnék tudni
  • Integráció a CRM-mel icon

    Integráció a CRM-mel

    Legismertebb CRM-rendszerekkel ellátott kész virtuális alközpont integrációk.

    15 perc alatt kész önálló konfiguráció kész instrukciók alapján, vagy műszaki támogatás segítségével.

    Bővülő üzleti telefonálási lehetőségek: előugró ügyfélkártya, hívási rekordok feltöltése a CRM-be, új potenciális ügyfél azonnali regisztrációja.

    Többet szeretnék tudni

A telefonálás használatának előnyei induló vállalkozások számára

  • icon image
    Bekapcsolás 1 nap alatt

    Ön kiválaszt egy telefonszámot, szakembereink segítenek a beállításban - irodája készen áll az első hívások lebonyolítására!

  • icon image
    Minimális költségek

    Ne vásároljon berendezéseket, ne fizessen az alkalmazottak közötti kommunikációért, spóroljon az országon belüli vagy külföldi hívásokon

  • icon image
    Értékesítés növekedése

    Automatikus visszahívás nem fogadott hívások esetén, körbehívás közvetlenül a CRM rendszerből

  • icon image
    Szolgáltatás javítása

    Hangos köszöntés, dolgozói teljesítmény online nyomon követése, hívásátirányítás ismerős menedzserre

  • icon image
    Távoli munkavégzés

    Egységes irodai telefonszám és lehetőség a mobiltelefon virtuális alközponthoz való csatlakoztatására az úton lévő munkatársak számára

  • icon image
    Kommunikáció - történet

    Az összes hívás információi elmentésre kerülnek, hívásrögzítés funkció, bármely menedzser folytathatja a kommunikációt az ügyféllel

Mit tartalmaz a megoldás

Telefonálás induló vállalkozásoknak
Bekapcsolás díja:

Szabványos vagy szép telefonszám

0 Ft vagy 3 000 Ft-tól
Virtuális alközpont:

Hozza ki belőle a legtöbbet modern telefonálás üzleti célra

599 Ft-tól/hótól 1 felhasználóra
Előfizetési díja:

Városi szám

399 Ft-tól/hó
Integráció CRM-mel:

A robot az összegyűjtött információkat beviszi a CRM rendszerbe, szakaszokra bontja az ügyletet és feladatokat készít a visszahíváshoz

0 Ft-tól
Kiegészítő lehetőség
A2P SMS:

Közvetlenül a beszélgetés közben küldjön fontos információkat vagy ajánlatokat

Kérésre
998 Ft-tól/hóMegrendelem

Integrációk CRM rendszerekkel

  • altegio logo
  • kommo logo
  • sap-b-one logo
  • bitrix24 logo

Válaszok kérdéseire

question?

info sign

Nem találja a tartózkodási helyét a listán?
Látogassa meg a kompaas.eu -t ha Európában van (€), vagy bármely más ország esetén keressen minket a kompass.tech oldalon ($)