Megoldás
Robotvezérlő
Nincs elég ideje az értékesítési vezetők ellenőrzésére? Sok az elveszett hívás, és ez által nagy az ügyfél veszteség és csökken a bevétel?
Kezdje el használni a Robotvezérlőt, ami egy automatikus visszahívás funkció nem fogadott hívások esetén és a rendszer automatikusan összekapcsolja az ügyintézőt az ügyféllel, így nem lesz egyetlen elveszett hívás sem.
990 Ft/hónap
Hogyan működik ez a funkció Robotvezérlő nélkül?
Értesítéseket kell beállítani: SMS-ben, Messengeren vagy E-mailben.
Szeretne gyorsabban és hatékonyabban dolgozni?
Csatlakoztassa a Robotvezérlő funkciót az KOMPaaS Virtuális alközpontjában és felejtse el a fentebb említett kötöttségeket.
KipróbálomHogyan működik a Robotvezérlő?
Ön nem fogadta az ügyfél bejövő hívását
A rendszer tárcsázza az éppen szabad munkatársat
A munkatárs sikeres tárcsázása után a rendszer visszahívja az ügyfelet
A munkatárs és az ügyfél beszélgetnek, és az elveszett hívás lead-dé alakul át
KipróbálomKinek és mikor hasznos ez a funkció?
Az értékesítési részleg úgy döntött, hogy gyorsan szeretné bővíteni ügyfélkörét. A marketing osztály reklámkampányt indított, de az értékesítési vezetők nem voltak erre teljesen felkészülve. Több bejövő hívás érkezett, mint amennyit kezelni tudtak volna. A robotvezérlő funkció segítségével automatikusan vissza tudták hívni az előfizetőket, és az ügyfélszolgálati munkatársak egyetlen hívást sem mulasztottak el.
A funkció hasznos azoknak a cégeknek, amelyek úgy döntenek, hogy javítani szeretnék az ügyfélszolgálatot és növelni szeretnék a felhasználói lojalitást, a Robotvezérlő segítségével.
Előnyök
Automatikus visszahívás minden nem fogadott hívás után
Lehetőség van beállítani a visszahívás próbálkozásainak számát
A beállítások lehetővé teszik egy csoport (várakozási sor) kiválasztását
Be lehet állítani az újratárcsázás intervallumát
Az automatikus újrahívás listán szereplő telefonszámok kizárása, ha már tárcsázva voltak
Időrend szerint működik, nem kezdeményez hívást a rendszer éjjel